Gå til innhold

Mens etter p-sprøytebruk --> HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen her inne har erfaring med uregelmessig menssyklus etter endt bruk av p-sprøyte? Gikk på sprøyta fom mars tom juni (3 mnd) måtte slutte pga alle bivirkninger som ikke gikk over. Fikk min første mens etter dette 11.09 og blødde på og av i 15 dager, fikk min andre mens 07.10 og blør ENDA! 1 uke etter mens 1 dag begynte blødningene å avta og jeg blødde bare litt innimellom hver dag, men på torsdag begynte kraftige blødninger igjen! Har ikke så mye smerter. Har forhørt meg med legen som mener jeg skal se det an noen måneder fremover, han tror det skyldes p-sprøyta. Noen som har liknende erfaringer å dele med meg? Er redd for at noe er galt eller at jeg kommer til å blø i evigheter pga hormonell ubalanse i kroppen grunnet den dumme sprøyta! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok p-sprøyta en gang..og den skulle jo vare i 3 mnd...men det stemte IKKE.jeg hadde uregelmessig mens og var i hormonell ubalanse i over 1,5 år...

ALDRI mer den...

Noen funker den sikkert fint for,men for meg var den et mareritt...

Men jeg er ekstremt følsom for hormoner,det eneste prevensjonsmiddelet jeg kan bruke er kopperspiral.Den har jo også sine bivirkninger,men blir hvertfall ikke et troll og vet når jeg får mensen selv om jeg blør kraftig de 5 dagene den varer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...