Gå til innhold

mannen min er utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har sex en gang pr mnd og da er det ikke slik det var før....

eg blir avist gang på gang...han har ikke lyst på meg lenger....

han jobber alltid seint

i det siste har han vert borte til nærmere midnatt og i helgene i forbindelse med jobb....

alle de klassiske teinene er her...men eg har ikke bevis....

tenk viss han bare er hardt arbeidene og sliten? da føler eg meg virkelig råtten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snakk med han.du ser vel om han juger eller ikke.

Skrevet

da ville jeg ha sjekket mail og telefon, kanskje kjørt forbi jobben og sjekket at han er der osv...

da finner du enten ut at han fører deg bak lyset, og kan fortelle ham at du vet, og kaste ham ut...

eller du finner ut at du har tatt feil, og trenger ikke nevne et ord om at du har sjekket ham:)

Skrevet

Min mann har i perioder mistet sexlysten når han har hatt mye å gjøre /"problemer" på jobb...Vi jobber i samme bransje så veit hva som skjer på jobben hans. Normalt vil han gjerne 3x pr dag. Så det trenger ikke å være at han er utro.

Skrevet

"da ville jeg ha sjekket mail og telefon"

Dere vet at det er straffbart å lese andre sin post? Hadde noen lest min post så hadde jeg anmeldt dem tvert!!

Skrevet

Han er nok sikkert bare sliten viss han jobber så mye..

Hadde jeg vært deg hadde jeg skaffet barnevakt, kjøpt med litt god mat og dratt innom jobben hans og vist ham hvor mye jeg satte pris på den innsatsen han gjør for familien.. :)

Skrevet

eg håper han bare jobber mye og er sliten...men eg også er sliten, har veldig mye å gjøre,men prøver å prioritere sex og tid med min mann.

han har jo ikke lyst på meg lenger!

men han er borte i helger og seine kvelder, det er noe han har begynt med i det siste.

Skrevet

kjæresen min blir avholden fra sex når det er mye stress på jobben el om han bekymrer seg mye generellt... Jeg vet han ikke er utro siden vi jobber sammen... Kan jo hende det bare er det da... Gi han massasje el noe uten å vente sex tilbake, el lag en kopp kaffe til han, gjør sånne små ting han setter pris på.. om han trekker seg unna da også ville jeg kanskje blitt litt bekymra... Ville snakket med han da.... Men ofte er det bare litt tid som skal til og tolmodighet.. Men du har vel en viss magefølelse også da... Er nok ingenting får vi håpe :-)))

Klem :-))))

Skrevet

Ville du virkelig anmeldt mannen din dersom han leste mailen din?

Skrevet

Hvis du ikke vil/tør å spørre, så anbefaler jeg å sjekke mobilen. Se på utboksen på sms, eller lek at du skriver en mld og når du trykker send kommer det opp de nummerene han sendte til sist.. Sånn jeg fant ut at min var utro..

Men prøver han å skjule mobilen for deg? Ta den med på do og alltid ha den i lommen og sånn?

Eller ligger den på bordet og han ikke bryr seg om du ser det kommer mld..?

Hvis han ikke skjuler mobilen for deg, er han sikkert bare sliten, og da synes jeg du kan si til han at du føler deg veldig lite verdsatt akkurat nå, men at du elsker han, og ønsker å hjelpe sånn at dere får det bedre.

Lykke til!

Skrevet

Herregud 22.19 - du virker litt spesiell ..

Skrevet

Om formålet var å snoke så jeg det hadde jeg gjort det. Enten så spør man eller så lar man det være. Man leser ikke andre sin private post - uansett om man er ektenmann, venninne, foreldre, nabo el.

Spiller ingen rolle om man har noe å skjule eller ikke. Privat post er privat post, åkke som!

Skrevet

Fordi man påpeker at å lese andre sin post er straffbart og at man ikke burde oppfordre til kriminalitet?

Skrevet

Herregud... ikke rart at skilsmissestatistikken ser ut slik den gjør dersom slike holdninger er utbredt.

Skrevet

Snodig at dere ser på det å snoke i ektemannens epost og mobil som helt ok, men om man sier fra at det faktisk ikke er lov så er man rar. Snodig, ja!

Skrevet

Ha ha ha...jeg føler meg ganske sikker på at om en mann hadde kommet for å anmelde kona si for å ha titta på tlf hans så hadde saken blitt henlagt før den ble åpnet. Snakk om å sløse med politets resurser sier jeg!!! Hadde samboeren min nektet meg å se på tlf hans så hadde jeg hvertfall tenkt at her er det ugler i mosen.

Nei,her i huset er det full åpenhet,han kan titte på min tlf når han vil,åpne posten min,sjekke mailen min,være på facebook'en min om han vil,og vise verca. Har ingen hemligheter for hverandre,å sånn liker vi detl!

Skrevet

Signerer 11.25!

Hilsen hun som synes anonym var spesiell ..

Skrevet

Har man rent mel i posen og full tillitt til hverandre så kan man lese hverandres e-post, meldinger, brev ja you name it. Å anmelde noen på et slikt grunnlag er patetisk og sier mer om vedkommende som anmelder enn om personen som "bryter loven". Dersom man ikke har noe å skjule gjør det vel ikke så stor skade eller hva?

Skrevet

Åpenhet er vel og bra, men om man ikke har snakket om, og bestemt, at man kan lese hverandres post så er det ikke fritt frem for å ta seg til rette

Skrevet

åpenhet er vel en selvfølge i et normalt fungerende forhold. Hus, kjøkken, bad, seng, sex, barn, og økonomi kan man fint dele, men fy den som tar seg inn på tlf til sin partner uten å spørre om lov! Kanskje du må høre med han "far" om du får lov til å spise så mye sjokolade så sent på kvelden i en hverdag?

Skrevet

Det er som sagt straffbart å lese andre sin post uten lov. Er det så vanskelig å forstå???

Skrevet

Jeg har ikke sagt at snoking er ok. Dersom mannen min snoket i min epost ville jeg selvsagt sagt ifra at dette ikke er greit, men ville da aldri politianmeldt ham for det. En slik handling høres totalt horribel ut i mine øre, og er langt verre enn selve snokingen.

Skrevet

Hei igjen,

Da jeg skrev at jeg synes anonym var litt spesiell mente jeg ikke at det er OK å "luske" i hverandres telefoner, epost osv..

Jeg mente at hun var litt spesiell med tanke på at hun snakket om straffbart og annmeldelse .. det hørtes veldig voldsomt ut .. i mine ører iallefall..

Noen mennesker er så innmari dramatiske ..og det er ikke rart at det blir krig i verden...................

Når det er sagt:

Her i huset har vi som hun andre anonym skriver "full åpenhet i disse tingene".

Det betyr ikke at jeg/mannen faktisk driver å sjekker opp disse tingene - MEN om min andre halvdel hadde gjort det -hadde jeg IKKE annmeldt ham for å si det sånn :)

Hilsen10.17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...