Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 En av de ansatte i bhg her, har påvist svineinfluensa i familien, sønner og man. Føler seg ikke i form, er til legen, men får beskjed om at det er bare å gå på jobb. Kan jo ikke være hjemme før hun er syk..... Synest dette er merkelig at ikke hun holder seg hjemme. Hun kan jo smitte mange små barn... Måtte bare få ut min irritasjon.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Virker nå merkelig, andre som føler seg dårlig og mistenker svineinfluensa blir bedt om å holde seg hjemme i 7 dager uten at noe er påvist.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Ja d var d jeg mente også... tror jeg ska ta det opp i bhg i morgen jeg. Liker ikke at mine barn kan bli smittet i bhg pga at ikke de følger rutinene på dette... Forresten merkelig av legen å ikke anbefalle det også. Ggggrrrrrrrrrrrrrrrr Hi
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 prøv å let etter noe på nett du kan klaske i bordet til de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå