nr 2 på gang i mai Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har bestilt morgenkåpe fra dem til junior, det står på hjemmesiden deres at leveringen kan ta opp til 10 dager, vel.. 1,5 md senere og jeg har fremdeles ikke fått den, har purra på 2 ganger og bare fått sure svar, endte opp med at jeg avbestilte hele greia, ikke noe vits en md etter bursdagen... Bare et netterfaringstips!
mamma >to gull Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har nylig bestilt sengetøy til gutten og fikk det etter ca en uke:-)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 jeg har faktisk opplevd det samme, selv om det er noen år siden. Da bestilte jeg også morgenkåpe, som det sto at de hadde på lager. Etter 1 mnd purret jeg på de, og fikk da til svar at de var tom, og at morgenkåpene ville komme inn om ca 2 uker. 1 mnd etterpå hadde jeg fortsatt ikke fått noe, og purret igjen. Da hadde de enda ikke fått morgenkåpene, men håpte de skulle komme snart.... Gikk 3 mnd fra jeg bestilte og til varene mine kom!! Og jeg måtte sende epost og spørre, det var ikke snakk om at de sendte en epost til meg når de oppdaget at varene var forsinket.... Kan få med at jeg har bestilt ting etterpå (monogrambamser til ungene), og de har kommet i løpet av 1-2 uker.
nr 2 på gang i mai Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2009 Ok, kan hende jeg var uheldig med det jeg bestilte, men gidder ikke legge igjen ei krone til sånne surrehoder, man forventer jo beskjed ved forsinkelser, men kan jo være greit å vite, at skal man ha noe fra de så må man betille i good tid for å være sikra å få det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå