Gå til innhold

Tigerpote!! :)

fjellgeita♀09 ♂10baby14

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg?? Skjer det aboslutt ingenting?? og hva skjer videre? Blir du igangsatt imorgen??

Isåfall vil jeg bare ønske deg LYKKE LYKKE TIL!!! Du er nærmere å møte lille babyen din nå enn noen gang!! Jeg er virkelig spent på å høre fødselshistorien din!! :)

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære, søte deg:D

Jo, nå skal du høre, her skjer det absolutt ingenting! Jeg har overtidskontroll nr 3 i morgen, og da blir jeg satt igang. Vet ikke når, hvor eller hvordan, men jeg kommer til å be om det, og de er nok enige med meg. Det er på svangerskapspoliklinikken jeg skal først da. Jm sa på torsdag at jeg ville nok bli satt igang mandag, altså i morgen, om ingenting skjedde i helga. Jeg kunne jo ha blitt satt i gang forrige mandag også, men jeg ville vente å se om noe skjedde av seg selv først. Og det gjorde det jo ikke.

Så om ting ikke går så altfor tregt, så blir jeg mamma i morgen natt kanskje, eller dagen etter!:D Det er så sprøtt å tenke på. Jeg har jo forberedt meg leeenge til å bli mamma, men nå er det helt på ordentlig! Jeg har begynt å grue meg til fødselen, men gleder meg selvfølgelig til hun kommer ut. Gleder meg så til å treffe henne! Hun hadde store bollekinn på ultralyden i forige uke:D jeg har så lyst til å ta på dem;p

Hvordan går det med dere da? Matea har det bare fint?

Dere koser dere bare verre vil jeg tro:)

Skrevet

Så utrolig spennende! Rart å tenke på at livet går fra et stadie til annet iløpet av morgendagen eller neste dag:) Ja, nå er det virkelig på ordentlig!!!

Jeg skjønte ikke helt hva folk mente når smertene var glemt etter fødsel. Trodde de mente at de var glemt, som at man hadde andre ting å tenke på, eller at de har lagt det bak seg. Men det er jo faktisk sånn glemt, at uansett hvor hardt jeg prøver å forestille meg smertene eller prøve å memorisere dem, så nytter det ikke. Ikke sjans i havet. Kan ikke beskrive hvordan den siste delen av fødselen var. Hvor smertene var og hvor sterke kan jeg rett og slett ikke huske. Vet bare at jeg synes det var grusomt vondt,

hehe, er så utrolig søtt med bollekinn, det har matea også. Svære som nærmest henger:P

Ellers går det bra. hun er fortsatt snill og spiser godt. henger i overkant mye ved puppen synes jeg, men slik er det vel bare med babyer. hva annet skal de ta seg til liksom, når de ikke sover? ;)

Hun har allerede begynt å vise litt personlighet synes jeg. hun er bestemt og vet hva hun vil ;) sterk er hun også :)

Men da skal jeg tenke på deg og babyen din imorgen! GLED deg!!!! :) (trengte kanskje ikke å si det, det gjør du nok alikevel)

okei, men da sier jeg bare klar ferdig pang, og nok en gang lykke til!!!!! dette blir spennende!! :)

Skrevet

Tusen hjertelig takk for det:) Snart skal jeg luske ut herfra, se litt tv, og legge meg. Er trøtt, men kjenner jeg meg selv rett blir det lite søvn - i hvertfall i natt!!!

Nå har jeg pakket fødebagen, jeg aner ikke om jeg har alt jeg trenger. Jeg har nok ikke halvparten av det som står i fødebag-tråden her! Klær til meg og et reisesett til babyen, bind, noen bleier, ammeinnlegg, kamera og lader til kamera og mobil. Toalettsaker som jeg må pakke i morgen. Og innesko. Det var det tror jeg?

Så nydelig Matea høres ut, og med hengebollekinn hehe;) Og navnet hennes er så skjønt! Jeg kjenner ingen som heter det faktisk.

Du må kose deg videre, og jeg må lade opp!:)

Vi snakkes senere - da er det min tur til å skrive fødselshistorie:D

Skrevet

Sniker meg innfor å si lykke til.

Tar av neg hatten for den positive innstillinga.. De fleste på overtid bruker hver anledning til å jamre sin nød. (Der har du meg..)

Men du virker så rolig og fornøyd :-)

Skrevet

Sniker meg inn her jeg også! Uten at fru Vestlandvestland visste det,så har hun startet en LYYYKKE TIIIIIL,TIGERPOTEPUS!!!-tråd :D

Ihvertfall har jeg tenkt å omkonfigurere den til det,evt kuppe :)

Tigerpus, ååååh,jeg er så spent nå! Lykke masse til! Håper det tar litt lenger tid enn min,slik at fødselen blir akkurat passelig lang og akkurat passelig vond :) Og gled deg til å kjenne den beste nyfødt-lukten i verden og oppleve hud som er så myk at råsilke føles som en ru oksetunge. Da gjør det ingenting at man må sitte på en badering en stund og sove på skift :)

Er veldig spent på fødselshistorien din,min due...Tvitvi! :) Vi venter på deg :)

Skrevet

Er sååååååååååå spent! Noe nytt? Noen? Anyone? *Krysser fingrene og håper alt går veien det skal !*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...