Gjest Mammamoms Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har ikke vært så flink til å lage salater, men har spist andres salater som smaker godt! Hvilke ingredienser bruker du? Pasta, grønnsaker, krydder, olje... Tar gjerne i mot flere svar! :-)
It's all about me Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Salat, vårløk, litt pesto over selve pastaen, soltørkede tomater, fetaost og litt av oljen fra fetaosten.
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 fetaost cashewnøtter isbergssalat fullkonrspasta sprøstekt godt gryderet kyllingfilet i biter. rødløk tomat (cherry) avokado agurk mmmm, nå fikk ejg skikkelig lyst på det.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 mais, tomater, paprika, agurk, rikola salat (vet ikke hvordan det skrives, men ser ut som løvetann) vanlig salat men ikke mye pinnekjærner, solsikkekjærner, oliven i biter, fetaost (men ikke olje, olje er ukultur i salat) pasta pleier jeg og late som jeg glemmer... hehe
It's all about me Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Glem at jeg skrev salat i starten, mente selvfølgelig Ruccula som topping. Og så glemte jeg å skrive parmesan på toppen.
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Kylling, pastaskruer, Taffelost m/skinke og tomat, isbergsalat (eller lignende), ruccola, tomat, paprika, agurk, mais, sopp, krutonger, stangselleri, purreløk/rødløk og litt Kikoman blandet med olje som dressing
solei Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 Kylling og pasta+grønnsaker i rømme/ majonesblanding.
erteposen + 4 Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 Det varierer. Jeg anbefaler å ha dressingen i lunken/varm pasta, ellers tar de ikke til seg smak. Og ikke minst ikke koke pastaen for mye. Den trekker til seg væske fra salaten. En gutta mine liker godt er pastaskruer blanda med pesto (rød eller grønn), litt olivenolje, fetaost, soltørka tomat, agurk, kylling og små buketter av brokkoli.
Gjest Mammamoms Skrevet 25. oktober 2009 #9 Skrevet 25. oktober 2009 Så flott jenter! :-) Jeg får ei venninne på formiddagsbesøk en dag denne uka, så nå tror jeg sannelig jeg skal lage en pasta- og kyllingsalat og servere! Mmm jeg fikk vann i munnen gitt:)
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #10 Skrevet 25. oktober 2009 kylling,majones,rømme,babymais,pastastaver,sukkererter,paprika,purre,salt og pepper.. og varme baguetter til...den er bare knallgod!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå