Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Dessverre nokså sikker på at hele vår lille familie på 3 er rammet av svineinfluensa.I kveld ble sønnen vår på snart 2 år syk.Har lest på Folkehelseinstituttet at Tamiflu kan ha god effekt hvis man får det tidlig i sykdommen. Skal prøve å få tak i fastlegen i morgen. Litt lei meg og litt bekymret. Er heldigvis på bedringens vei selv, men mannen ligger med høy feber,hoste og kroppsverk og har gjort det noen dager.
Stina <3 Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Det gjør de Jeg fikk det for noen uker siden Var skikkelig dårlig av influensa Det var ikke svineinfluensa
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 så fint. Men hvordan visste du at det ikke var svineinfluensa, trodde de ikke tok prøver? Og i så fall at det kanskje tok 1 uke å få svar på en prøve?
Stina <3 Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 De tok prøver av meg Jeg jobber i helsevesenet og har igrunnen stor fare for å få svineinfluensaen Tok bare noen dager før enn svaret kom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå