Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Eventuelt hva studere dere? Hvilken utdannelse har dere? Hvordan endte dere opp med det valget? Hva er dere flinke til?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 jobber med risikovurdering i et forsikringsselskap. er utdannet sykepleier, endte opp der jeg er fordi jeg var alenemor og måte ha en 8-16 jobb. Tilfeldigheter Men veldig fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Har grunnskolen. Og er hjemmeværende husmor. Der jobben min er å passe de 8ungene vi har, vaske villa'n vår, lage god næringsrik mat fra bunnen av, kjøre hit å dit, og ikke minst være den største sladrekjerringen i gata. Jeg baker en del og da, og steller i hagen. Jeg er flink til alt jeg gjør, om ikke så blir jeg bedre. Har lange dager da, og noen ganger spiller jeg poker med jentene for å spe litt på inntekten.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg studerer til å bli barnevernspedagog. Hvorfor? Det føles riktig for meg. Jeg er flink med folk, hehe. Så mange andre egenskaper har jeg egentlig ikke
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 er lærling som helsefagarbeider =) (hj pleier/ omsorgsarbeider) følte dette var rett, helt til jeg ble lærling... men skal fullføre, har 1 år igjen... så skal jeg ta kurs innom skjønnhetspleie eller noe lignende =)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Studerer barnevern jeg også, stooortrives!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 Oh, ved hvilken skole? Jeg er ved HiO. Hilsen hun andre bv.ped-studenten
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #9 Skrevet 25. oktober 2009 Høres ut som et fryktelig kjedelig liv. Hvorfor jobber du ikke? Og hvordan greier du få til lange dager bare med å stulle rundt med hus og hjem?
thea - M har gull i gulping Skrevet 25. oktober 2009 #10 Skrevet 25. oktober 2009 akkurat nå er jeg hjemme med datteren min på 4 mnd men går litt på skole på kveldene er utdanna frisør men vil utdanna meg til jordmor. Hvorfor? fordi det er drømmejobben min
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #11 Skrevet 25. oktober 2009 jeg jobber som industriarbeider elsker det... Digger å kunne bruke kroppen skikkelig, og komme hjem litt sliten i kroppen og ikke i hodet. Har ingen utdannelse, fordi jeg fikk barn i ganske ung alder og ting bare ballet seg på. Giftet meg og fikk flere barn. Har jobbet mange år innen dette yrket, og tror jeg blir der til jeg går av, så lenge helsa holder da
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #12 Skrevet 25. oktober 2009 Sosionom. Jobber på Nav. Bevisst valg da jeg syns det er kjempespennende å være med å utvikle denne giganten av en velferdsreform. Jeg er god på kommunikasjon, og kan samhandle med alle typer mennesker. Jeg er også flink med skriftlig framstilling, og god på regelverk. Som menneske er jeg utpreget serviceinnstilt, og liker å gjøre en god jobb, som igjen gjør at jeg betyr noe for andre.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #14 Skrevet 25. oktober 2009 343.000 i året. Da har jeg ikke full ansiennitet.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #15 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg er dessverre blitt ufør i en alder av 29 år! No skikkelig hærk! Er utdannet økonom, utdannet meg som det fordi jeg liker å jobbe med tall og måtte tenke og analysere ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå