dølajinta Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Syns formen er veldig opp og ned. Jeg har bekkenløsning som er værst om kveldene. Ellers kaster jeg ikke opp noe lenger... Kjenner mye til ligamentene når jeg går turer, men ellers bra. Enn dere? Har begynt å telle nedover jeg nå. Snart bare 100 dager igjen. Tenker som så at nå går det kjempe fort til jul og da er det "bare" igjen 2 mnd til termin. He he. Gleder meg masse og det gjør bf også. Håper vi kan holde kontakten vi som skal ha rundt mars tider (jeg har termin 1. mars). Lykke til videre. Stor klem
♥Bubble♥ Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 22+0 i dag jeg også Formen er egentlig helt grei, har noen kvalmetokter innimellom og er veldig trøtt. Sliter også med bekkenløsning og skal begynne på behandling i morgen. Er nesten skummelt hvor fort tiden går, men godt også. Håper bare jeg får unna alt som må gjøres før knøttet kommer Masse lykke til videre
småen og smulan Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Er 21+2 i dag og egentlig i flott form. Litt ekstra trøtt, men ingen kvalme, bekkenløsning eller liknende (bank i bordet...). Dette svangerskapet er likner egentlig veldig på mitt forrige:o)
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Er også 22+0 i dag Er sykemeldt pga bekkenløsning, sliter mye med hodepine og har masse kynnere, men har det egentlig veldig bra Kjenner mye liv, til tider er det nesten plagsomt fordi det er ubehagelig når h*n sparker nede i magen. Ellers så "stresser" jeg litt med disse vaksinegreiene, har bestemt meg, men er likevel ikke HELT 100% sikker på at jeg tar rett valg. Og så er det bare tre og ei halv uke til jeg skal på ul igjen så da får vi kanskje vite om det er en gutt eller jente vi venter
jente08&jente2010<3 Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 22+4 idag, og sliter med bekkenløsning, og magen begynner å bli temmelig stor( er 2 gangs) så merker det mer og mer egentlig...sliten og lei. føler jeg har gått gravid i konstant 2 år, så gleder meg veldig til vesle snuppa kommer ut nå
Biola:) Mamma og gravid Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Hei! Jeg er 22+6 i dag, og storkoser meg med alle bevegelsene i magen! Kjenner at han beveger seg mange ganger hver dag, og det gjør meg så glad:) Er også glad for at magen har begynt å vokse frem. Korsryggen er ikke helt god hver dag, men foreløpig kommer jeg meg iallefall gjennom jobb. Merker at energien fremdeles ikke er på topp, og holder meg mest hjemme for å hvile når jeg ikke er på jobb. Orker liksom ikke å være sosial. Litt frustrerende, men tenker at det går over når energien kommer tilbake en gang:) Masse lykke til videre, jenter:)
Anja83 Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har termin 4. mars, og synes formen er helt topp! Har endel halsbrann og urolige bein, men nyter dette veldig masse. :-) Magen har begynt å bli veldig fin om jeg får si det selv. :-) Kjenner også lillegutt i magen veldig masse, det syns jeg er moro!
♥Madame_Mim♥ Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg er også 22+0 i dag :-) Formen er egentlig veldig fin!! Sliter ikke med bekkenløsning og kvalmen er borte (banker i bordet...). Det eneste jeg merker som er negativt nå er at jeg har lett for å bli svimmel, kaldsvette og føler at jeg skal svime av fort i butikkene når jeg blir stående stille..Ifølge legen er det ikke farlig. Skjer fordi jeg har normalt, men litt lavt blodtrykk. Ellers så bare koser jeg meg om dagen å kjenner veslejenta sparker og leer seg :-)
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 26. oktober 2009 #9 Skrevet 26. oktober 2009 Har termin 3 mars.. sliter å med bekkenplager.. men bortsett fra det i superform, selv om det er tidlig kvelden som regel.. Kjenner masse liv fra den lille gutten...
Babyboy<3 Skrevet 26. oktober 2009 #10 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er 21+2 idag.. Har hatt en del smerter i ryggen og underlivet.. trolig bekkenløsning.. Spesielt om natten en periode. men nå er alt topp! Plages ikke så mye, men humøret er veldig opp og ned.. dager hvor jeg er veldig sliten og gretten.. men ellers skal jeg virkelig ikke klage hittil=)
mea81 Skrevet 26. oktober 2009 #11 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er også 22+0, og formen er nesten på topp. litt ryggsmerter forrige uke, men det forsvant heldigvis. Ingen kvalme, men dårlig "kondis" og avhengig av mat i magen før jeg kan bevege meg en cm uten å besvime om morgenen. Føler meg bra, og koser meg med lillegutt i magen som beveger seg mer og mer.
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 27. oktober 2009 #12 Skrevet 27. oktober 2009 Hei jeg er noen uker kortere enn dere. Er 20+4 på vei nå. Formen er grei. Plages ganske ofte av halsbrann. Ellers har jeg begynt å kjenne lillegutt sparke godt (er mitt første svangerskap) kjenner også at jeg er sliten i korsryggen innimellom. Koser meg med magen som vokser.
2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 27. oktober 2009 #13 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har termin 6. mars og går med tvillinger. Formen er ganske fin, men sliter ofte med at jeg blir anpusten, og svimmelhet. Ellers noe murringer i korsryggen. Men alt i alt syns jeg at det går bra! Begynner å bli rimelig svær nå, til barnefars store fornøyelse;) Han digger å ta begge hendene rundt magen min å "shake" den forsiktig. Så søt;)
msola Skrevet 27. oktober 2009 #14 Skrevet 27. oktober 2009 22+ 2 i dag. Formen er bra. Merkes at det ikke blir like mye tid som sist til avslapping på hjemmebane med en aktiv 2 1/2 åring... Matlyst som en hai, men det vises heldigvis ikke på vekta enda. Kjenner litt tendenser til leggkramper, men magnesium har hjulpet bra - sålangt. Sist fikk jeg akupunktur mot leggkramper - kan anbefales. Forsvant med en gang. Ellers alt vel. Eneste som kunne vært bedre for egen del var at jeg var litt mer aktiv med turgåing el. for å holde meg i form, men kan ikke klage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå