Gå til innhold

Hva føler dere nå? Status.


Jahoo

Anbefalte innlegg

Hei hei.. Tid for en ny status?

Jeg synes det det virker som om babyen graver seg langt ned. Det "river" sikkelig til der nede.. Flere som opplever det? Er så jeg hopper til i sofaen.. I dag følte det nesten som babyen gynget seg frem og tilbake i magen.. Vugget frem og tilbake.. Snodig, ikke følt eller sett før.

Ellers litt mer vondt i ryggen og litt mer "mens" smerter. Kan det tyde på at noe er på gang tro? Mens termin 14, 3d termin 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker mer press nedover nå, og går hyppigere på toalettet - men jeg tror fortsatt at jeg har god tid. Termin for meg er 22 nov - så det er jo akkurat 4 uker til i dag.

Har litt mens-smerter til tider, men tror ikke det er annet enn en liten UVI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg har sluttet å jobbe, er formen mye bedre. Nå sliter jeg bare med en del vann i kroppen, så beina må slenges opp når jeg sitter. Tror ikke jeg kjenner noe særlig til nedpress, vet heller ikke hvordan det kjennes:-) jeg har også termin 22. november. Jeg kjenner godt når han beveger seg, og det syns godt på magen noen ganger. Nå kjenner jeg han øverst i magen, så jeg håper han ligger med hodet ned, og at det er beina jeg kjenner. Skal på UL på torsdag for å se leie da, han lå i seteleie sist. er spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Her sliter jeg med gangsperr uten å ha gjort noe spes, og i dag fikk jeg noe smerter på skambeinat attpå til da jeg var ute å gikk. Og jeg sliter mer enn noen gang med sure oppstøt. Det er liksom ikke mer plass til henne nå. Jeg har da bare 11 dg igjen, så jeg er klar for at noe skjer snart. Merker godt at hun er festet da jg kjenner godt at hun beveger hodet.

 

Jeg og mine 3 søsken er født en uke før tiden, så vi får se om det skjer noe neste helg... Spent

 

Merethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg føler meg i fiin form, bare leei... det ble utrolig lang ventetid det her gitt..enda har jeg 11 dager igjen til termin...

Magen har sunket, jeg har hatt mye kynnere, Sterke kynnere i lengre tid, barnet ligger godt festet langt nede i bekkenet.

 

Inatt var jeg våken fra ett til fire og trodde det var noe pågang, meen det gikk seg til. var en liten smule skuffet når jeg våknet i fiin form idag...hehe. Merker at jeg er SUPER klar...tror bebisen også er det...kanskje ikke kroppen min er det..hvem vet..får bare vente :P

 

(hadde mens termin igår...trodde den stemte litt mer enn Ul termin

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)

 

Ja nå telles dagene for fult her,10 dager igjen. men føles enda som en evighet...

Siden fredag har det tatt seg opp med murringer og kynnere, i går var jeg på kanten til å ringe føden da det var kraftiger sammentrekninger,mer press (ned i bekkent). og som du sier et lite hopp ble gjort da det kommer ilinger.

Ga seg litt på kvelden,men våknet i natt,trodde jeg skulle vekke han som snorka vedsiden av. men det ga seg.

Er jo helt uvitende om hvordan dette vil være når det først starter.

Har liksom ventet på de klare tegnene men,det er så mange jeg kjenner som forklarer at de tegnene ikke trenger å komme( vannet,slimpropp ovs..)

 

i dag er jeg bare sykt sliten,så får vel lade litt batterier. skal til jordmor i morgen,får håpe hun kan gi meg noen svar på hvordan vi ligger an...

Venter i spenning,må si den gravide kroppen er underlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker godt at det nærmer seg termindato nå ja! Hver gang jeg er ute å går kjennes det ut som om han skal trykke seg selv ut der nede. Har vært plaget med til tider veldig regelmessige tak i rygg og mage, som blir sterkere, men så forsvinner de sporløst igjen. For så å ta seg opp igjen litt dagen etterpå, også forsvinner de igjen... Sånn har det vært hele helga, men det utvikler seg aldri så.. Ellers har jeg vært mye trøttere enn jeg pleier, bortsett fra idag for idag er jeg full av energi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Nå er det akkurat en uke til termin og jeg kjenner ingenting av kynnere, mensmurringer eller noenting! Har nesten ikke kjent noe til kynnere under svangerskapet i det hele tatt jeg. Et par ganger kanskje, der jeg mener å tro at jeg kjenner noe...haha.... Men kanskje er dette et sånn tegn som jeg ikke får?

Kanskje jeg plutselig går rett på rier? HRMF... det skulle vært en fastsatt oppskrift på dette, slik at vi alle visste akkurat hvordan det hele starter... :-)

Lykke til jenter! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er andre som kjenner mye rart også!! Jeg har 12 dager til termin. De siste dagene har det revet og røsket som bare det. Og i helgen hadde jeg kynnere i timesvis, og mange føltes kraftige og nesten litt vonde ut. Men - ikke noe på gang så langt. er allikevel utrolig spent på om dette er tegn på at noe kan skje denne uka allerede.

 

Bagen er i hvertfall pakket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin er 7.nov.

(Menstermin er i morgen, men den tror jeg kanskje ikke noe på lengre)

 

Nå har ting roet seg litt siden helgen. I dag har jeg nesten ikke hatt kynnere og har dessuten vært i super form:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok magen har sunket.. Har ikke lenger halsbrann og vondt i ribben når jeg sitter.. istedet har jeg noen jævlige hemmorider så jeg ikke kan sitte og må oftere på do, så det er sikkert mer press her og der nå ja.. Er 37 uker idag, og kan begynner å håpe på fødsel siden den ikke blir prematur nå... Deilig å tenke på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mye bevegelse nederst i magen, og det trykker en del på blæra. I tillegg har jeg halsbrann, er potte-tett i nesa og har lav HB (under 10). Jeg føler vel mest at jeg gleder meg veldig til at det skal skje noe, og at jeg snart skal få hilse på min lille baby. Gleder meg til å se hvordan treåringen min reagerer;). Vi går en svært spennende tid i møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler formen er ok om morningen så går den radig nedover gitt.. I går var det ikke noe særlig.. Mulig det også var ettervirkninger av vaksninen.. Veldig vondt i korsryggen og menssmerter og nedpress.. Kanskje nærmer det seg noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 dager igjen, så er jo enda litt ventetid, men føler jeg begynner å bli klar for fødsel nå. Tiden har gått veldig fort så langt, men det er rart med det når det nærmer seg - da blir utålmodigheten stadig større, gitt! Merker jeg går å kjenner etter tegn, men her er det bare de samme kraftige kynnerene. Kjenner også at hodet trykker godt nedover i bekkenet. Noen ganger iler det til i noen nerver i lysken slik at beina svikter under meg, men bortsett fra dette er jeg heldigvis i fin-fin form (da ser jeg bort fra tungpust, tissing 2 ganger i timen osv. Det hører jo liksom med).

 

Er bare så klaaar for å treffe lille nurket nå. Har siste dag på jobb på mandag, og regner med tiden kommer til å gå saaaakte når jeg skal vagge rundt hjemme hele dagene. Kan bli en del bim'ing da, ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...