Gå til innhold

Leveringstid på vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestilt emmaljungavogn? Hvor lang leveringstid er det ca? (Når anbefales det å bestille/kjøpe)? Måtte dere betale med en gang, eller betaler man når vognen er kommet? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestilte vogn da vi ventet vår første. Hadde da termin i september. Bestilte vogna i april, men pga en brann på lageret til emmaljunga i sverige det året, så kunne de ikke levere den fargen jeg bestilte. Men fikk da tilbudet om en annen farge, som jeg fikk levert i Juli. Så bestillingstiden tok 3mnd for oss. Betalte vognen da jeg hentet den på butikken.

Søstra mi kjøpte samme vogn i år, å bestilte den i slutten av april og fikk den levert i slutten av juni. så 2mnd tok det med henne.

Skrevet

Jeg bestilte TFK-vogn fra Tyskland og det tok 2 mnd før vi fikk den.

Skrevet

Jeg bestilte min i midten av mai og fikk levering i slutten av juli. Så ca 2-3 mnd tror jeg du må beregne. Kan jo hende du er heldig og butikken har den vognen du skal ha i riktig farge inne. Det er av og til at de har inne noen som er feilbestilt eller noen har ombestemt seg:o) Vi betalte et depositum når vi bestilte vognen på 1000 kr og resten når vi hentet den. Men regner med det er noe forskjellig praksis i butikkene rundt om:o)

Skrevet

Hei!

Leveringstiden avhenger av hvilken farge du bestiller. Fabrikken produserer f.eks svarte vogner i uke 42 og f.eks grå i uke 48. Vi betalte et depositum på 1000 kr ved bestilling, og skal betale resten når vi får vogna:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...