Tre_Blir_Til_FIre Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Noen som har bestilt emmaljungavogn? Hvor lang leveringstid er det ca? (Når anbefales det å bestille/kjøpe)? Måtte dere betale med en gang, eller betaler man når vognen er kommet? :-)
loligoga Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 dette lurer jeg også på. bestilte dere i norge/sverige? veldi kjekt å ha vogna i hus til den lille kommer
Circus Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Hei, Jeg har undersøkt en god del i Sverige, og endte med å bestille vogn hos Babyproffsen "Baby Dadda" i Karlstad. I de aller fleste butikkene jeg kontaktet skulle de ha inn et forskudd på 30% e.l., men her hos disse skulle de ikke ha det. I tillegg får jeg 10% rabatt på hele bestillingen (i tillegg til det jeg tjener på kursen). Jeg bestilte i slutten av september, og alt jeg bestilte, dvs, vogn (black crock mondial), bilstol, base, adapter og en del andre ting skal være i butikken i løpet av neste uke. Når det gjelder leveringstider hos emmaljunga så finner du det på denne linken fikk jeg tips av av butikken http://www.emmaljunga.se/delivery/ Ser det nå står der at de ligger ca 2 uker etter med produksjonen. Der kan du ihvertfall få en liten pekepinn på hvordan det ligger an med den vognen du har tenkt deg også :-)
Bibben74 Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Leveringstiden på Emmaljumga avhenger av hvilken farge på vogna du ønsker å bestille. De produserer ulke farger i ulike uker, så det kan lønne seg å sjekke opp når "din" farge kan leveres. Jeg bestilte vogn på lørdagen, og får den ikke før først på januar... Sjekket også prisene i Sverige, og selv om det er penger å spare, er jeg redd "vinninga går opp i spinninga", ettersom man er nødt til å ta alle eventuelle reklamasjoner etc gjennom butikken du kjøper utstyret i (i mitt tilfelle vil det medføre en 4 timers biltur, hver vei).
Lilleleen Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Vi kjøpte vår emmaljunga vogn på Kodial i Horten på lørdag. Vi fikk den med oss med en gang ) Det var en sort emmaljunga modial duo vogn ) Fikk den også billigere, betalte rundt 7500,- så det sparte noen hundrelapper ) Bra service var det der også og mye annet som var billigere der enn andre steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå