Gå til innhold

Leveringstid på vogn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestilt emmaljungavogn? Hvor lang leveringstid er det ca? (Når anbefales det å bestille/kjøpe)? Måtte dere betale med en gang, eller betaler man når vognen er kommet? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker ikke helt bestillingstiden, tror jeg bestillte før jul og hentet den i slutten av jan.....rett før termin (i 2007). Husker ikke helt nøyaktig, men det var venting på min.....

Du betaler når du henter :) Det gjorde iallefall jeg på baby kos i haugesund.

Skrevet

de sier ca. 4-8 uker, men det er for å være sikker. de komme som regel mye før fristen:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...