Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Syns det er litt koselig, men aner ikke hva jeg skal kjøpe. Noen kreative her inne?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 En øl hver dag. Kjøper ikke samme ølen, men forskjellige slik at det blir litt spennende..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Ingen ting og han gir ikke noe til meg. Vi syns det er nok at ungene får.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 jeg lager til min mann hvert år og bruker ulike ting...typiske greier kan være... fiskeutstyr, type fluer eller spinnere el.. flaxlodd sokker marsipanbrød bøker ( paperback..koster bare 99 kr eller sånn...) refleks gavebilletter på kino ( for 2 stk... også meg altså.... :-) ) deodorant en cd ny innmat i filofaxen.... hver dag skriver jeg også en lapp inni gaven..enten med et sitat..eller med "Jeg elsker deg fordi.........bla bla bla..." tja... dette var litt av det... og nei...vi kjøper IKKE kjempedyre julegaver til hverandre..vi lager gavekalender med omtanke til hverandre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå