Gå til innhold

Tips for å takle stress??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Arbeidssituasjonen min er veldig stressende. Jeg har i mange måneder (nesten ett år) vært mye trøtt, dårlig konsentrasjon, litt vondt i nakke/rygg/muskler, samt følelse av å være nervøs (fysisk, ikke tankene, liksom). Søker andre jobber, men ikke fått noe foreløpig. Er avhengig av tilnærmet lik inntekt for å kunne dekke boliglån etc. Arbeidsgiver vet om situasjonen. Ikke at det er noe spesielt med meg, men stor arbeidsmengde for alle.

 

Noen andre som er / har vært i liknende situasjon? Noen tips til hva jeg kan gjøre for å bedre situasjonen?

 

Vi prøver å bli gravide, så tenker liksom at jeg håper jeg blir det snart, så kan jeg holde ut fram til permisjonen, og bytte jobb etter den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...