Gå til innhold

Bruker dere truse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller liker dere best å være truseløs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går alltid uten truse.. Er så deilig og luftig. Hender jeg går med store boxere på vinteren, vil jo ikke fryse der nede. ^^

Skrevet

Bruker alltid truse. Unntatt når jeg går med kjoler der truse-stripen vises

Skrevet

går aldri med truse

 

like det løst og ledig

Skrevet

Pga mye plaget m utflo,må eg bruk truse. Eller bruke hipsters/hotpants da.

Skrevet

Alltid med truse! Kan noen være så snille å forklare meg hva som er fordelen md å gå uten? Lett og luftig (?) med olabuksa rett inn i gamla? Sitte i skjørt med utfloden rett i andres lenestoler? Yuk! Uhygienisk!

Skrevet

jeg har ALDRI i mitt liv gått uten truse så lenge jeg kan huske. er et VIRKELIG noen som går uten????????????

Skrevet

Hipsters på dagtid, ingenting om natta.. Greit at det er godt med litt luft, men det får skje om natta ;)

Skrevet

Flaggermus. . Beste uttrykket jeg har hørt på lenge. :D

Skrevet

ja på dagen synes det er greit og bruke på dagen men natten er det lufting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...