Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Eller liker dere best å være truseløs?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg går alltid uten truse.. Er så deilig og luftig. Hender jeg går med store boxere på vinteren, vil jo ikke fryse der nede. ^^
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Bruker alltid truse. Unntatt når jeg går med kjoler der truse-stripen vises
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 går aldri med truse like det løst og ledig
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 Pga mye plaget m utflo,må eg bruk truse. Eller bruke hipsters/hotpants da.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 Alltid med truse! Kan noen være så snille å forklare meg hva som er fordelen md å gå uten? Lett og luftig (?) med olabuksa rett inn i gamla? Sitte i skjørt med utfloden rett i andres lenestoler? Yuk! Uhygienisk!
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 25. oktober 2009 #9 Skrevet 25. oktober 2009 jeg har ALDRI i mitt liv gått uten truse så lenge jeg kan huske. er et VIRKELIG noen som går uten????????????
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #10 Skrevet 25. oktober 2009 Hipsters på dagtid, ingenting om natta.. Greit at det er godt med litt luft, men det får skje om natta
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #11 Skrevet 25. oktober 2009 Flaggermus. . Beste uttrykket jeg har hørt på lenge.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #13 Skrevet 25. oktober 2009 ja på dagen synes det er greit og bruke på dagen men natten er det lufting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå