Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 min lille prins 5 år løp så fort isted å kom borti kanten på peisen medpanna si. det ble et lite kutt og det blør litt -har stoppet opp nå.men bør jeg bekymre meg mere eller ? redd for å legge han men han må jo sove snart..tenkte på hvis han begynner blø senere?? noen som har opplevd det med sine små? det er på siden av panna om det har noe å si.tenkte dra på legevakta men gubben sa at jeg er for hysterisk huff men bleså redd da han begynt blø..det trur jeg manvge hadde vært i min situasjon... ville bare høre med dere kloke damer om dt ikke er noe farlig lissom..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Så lenge gutten din virker i fin form, ikke sløv, kvalm, vondt i hodet eller noe etter møtet med peisen så tror jeg det skal gå bra. Du kan jo vekke han etter et par timer for å sjekke, bare for sikkerhets skyld. Tror ikke det skal begynne å blø igjen, så lenge det bare har blødd litt frem til nå. Hvis du bor på Østlandet er legevakta det siste stedet du vil være i disse dager, med mindre du har en god grunn selvfølgelig. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 det er jo ikke farlig å blø litt:) Går nok helt fint:) Kutt i hodet kan blø ganske så kraftig, men det er ikke farlig med slike kutt. Og husk at blod alltid virker som så mye mer enn det egentlig er i mengde.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 takk for svar. nei vet dte ikke er farlig å blø litt..men det kommer bittelit blod enda.trudde det hadde stoppet men ikke helt men det kanskje gir seg i løpet av natta. blir bare bekymret ,det var bra at han slo seg i panna på siden og ikke i tinningen for det hadde vært verre:( han klager ikke nå nei det var med engang han skrek og hadde kjempevondt. sambo sier at dte må tørke selv og vi satte på bandasje rundt så håper det stopper opp etterhvert. nei legevakta vil jeg ikke til i disse svine tider hehe.. takk enda en gang for svar:)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Dersom det spriker bør det syes... Er det ikke så stort sprik bør det stripses. Ikke for at det er farlig, men for at gutten skal slippe et skjemmende arr + at det gror fortere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå