Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Søkte om ett lån på 600 000 kr. Men fikk avslag. Grunnen var at jeg tjente for dårlig. Har 370 000 i året og 185 000 i lån på en bil. Måtte spare 2000 kr mnd for og vise spare evne, og når jeg hadde gjort det må jeg betale omkostningene og 10 % av lånesummen selv. Syns det hørtes veldig strengt ut jeg. Kjenner flere som har lån på 1 mill og like mye i inntekt.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Vi fikk også avslag der, men det er fordi vår saksbehandler var syk. Fikk da en ung, ny kar, som kun fulgte dataoppsettet. Vi har 2 leiligheter fra før hvor den ene er gjeldsfri.Den ene solgte vi nettopp (etter at vi var i banken), så vi hadde ikke trengt mye lån. Men, siden vi eide 2 leiligheter så var det så stor risiko. Gikk til en annen bank og fikk lån på dagen. 0 problem.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Vi fikk heller ikke lån der, men noen vi kjenner med lavere inntekt der, fikk mange millioner! (kødder ikke!) Men vi gikk til en annen bank og det ordnet seg der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå