Gå til innhold

dere er sikkert lei av slike innlegg, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere være så snill å stemme på oss? Vi trenger virkelig en ny bil før babyen vår kommer

http://www.vinnentoyota.no/?CID=3324

tusen takk! Og beklager til de som føler jeg spammer forumet her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen takk! Jeg føler meg så fryktelig fæl som legger ut slike ting her, men det å vinne en bil ville gjort hverdagen vår så veldig mye lysere! Bilen vi har nå har jo knapt plass til oss og vi er så veldig avhengig av bil pga mine sykdommer. Takk igjen:)

Skrevet

takk igjen, det betyr masse for oss:)

Skrevet

takk igjen, det batyr masse for oss!

Skrevet

oj, den kom to ganger... sorry!

Skrevet

Har stemt på deg.

Du må alle vennene dine på FB til å stemme på deg. Okkuper alle pc'er på jobben. Alt er lov!

Skrevet

haha! Nå er jeg ikke i jobb da, men jeg kan snike meg inn på naboens internett! uff, nei, det tør jeg ikke... Synes i grunnen det var kjipt nok å legge ut linken her, forstår at folk er lei av dette maset... Men tusen, tusen takk for stemmene!

Skrevet

Nå fikk du min anbefaling også=)

Skrevet

Hadde tenkt å stemme på dere, men fant ikke ut hvordan? Ja, jeg er litt evneveik....;-)

Skrevet

jeg er så glad for at det finnes snille damer som dere her inne som forstår vårt enorme behov for en bil i hverdagen! Det er virkelig et hodebry for oss, vi regner jo ikke med å vinne konkurransen, men på en eller annen måte må vi klare å oppgradere bilen vi har nå. tusen takk:)

man stemmer ved å trykke på "gi din anbefaling" linken som er nederst på "historien"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...