Gå til innhold

Er det mulig??????

moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillebror har vært litt syk i det siste. Slitt med ørene. På mandag som var leverte jeg han i bhg. Fornøyd med at han endelig var frisk og at vi igjen sov om nettene begge 2.

På tirsdag hadde han så vondt i øret at jeg kjørte direkte til legekontoret når vi hadde levert storesøster i bhg.

Han hadde ørebetennelse. Så han var hjemme resten av uka og jeg kunne ikke gå på jobb.

Nå har jeg hatt barna i helga, lillebror har blitt bedre, og jeg er mildt sagt lei han!! Skaper seg, slår, gråter, spraker ol. Og han og storesøster sammen er jo bare herlig!!

Jeg har gledet meg hele dagen til jeg skal gå fra bhg imorgen, levert 2 friske barn og få et par timer alene, vaske leiligheten, høre på stillheten ol. Så utover ettermiddagen nå er han så sur, han er helt bleik og varm. Jeg måler tempen og han har feber! Er det mulig? Må han være hjemme noen dager denne uka også??

Det er ekstra kjipt pga jeg har akkurat begynt i jobb, og tar ekstravakter så jeg får ikke lønn når jeg er hjemme med han =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, syns synd på både deg og lillebror nå. Håper han snart blir frisk! Prøv å kos deg og slapp av litt med noe når ungene har lagt seg!

Skrevet

uff...stakkars deg og lillebror, Husker den kjipe følelsen, med syke barn og jobb, og hvor sliten du er når man er alene med barna... Syns synd på deg, jeg moota......:)

Skrevet

Lillebror var litt bedre igårmorges, hadde litt temp, men var ganske god form. Han var helt klar for bhg, og siden vi må følge storesøster så er det litt vanskelig å forklare han at han ikke får gå. Så han fikk gå, og jeg ga beskjed om at de fikk ringe hvis det var noe.

Prøvde også å få snakke med lege i ringetiden, men det var fullt kjør der nede pga vaksinering av svineinfluensavaksinen.

Men så, 15.30 ringte fastlegen meg og skulle sende opp ny penicillin idag. Så skal jeg fortsette med nesespray og paracet og gi penicillinen ut kuren.

Han har grått litt i natt, mest i søvne. Men er godt humør idag!

Så håper jeg at lillebror er over det verste for denne gang =) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...