Musemor med tre søte små Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Altså barneTV. Hvilken aldersgruppe passer den til? Passer den for gutten på 2,5?
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Min gutt på 1,5 år sitter klistret nå, sammen med storebror på 5.
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Sønnen min på litt over 2 år sitter også klistret Syns den var litt morsom jeg
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Lille så på det den første julen det gikk og da var hun vel 2.5 år. Hun elsket det. Nå gleder vi oss vilt. Her er fbgruppen jeg laget for oss jul i svingen fans.. http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/group.php?gid=154158869850&ref=ts
Mamma til to tette Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Gutten min på 2 1/2 så første episode i dag og elsket den. Snakket masse om fiske og om å falle i sjøen etterpå (samt noe om krokodiller men det var nok egen fantasti ,-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå