Gå til innhold

Flere som har dårlig fordøyelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser mat og da føles d som om ikke maten siger nedover....

Føles ut som jeg har spist en kjempemiddag, og da har jeg spist en porsjon suppe. gulper og gulper.. huff høres skikkelig udashlig ut...men er så frustrert !!!

Magen eser ut som en ballong.. er jo bare i uke 15...

Hva når bebisen bynner å ta plass?

Andre som meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan jeg love deg.

Er i uke 18 nå, og har vært skikkelig uggen. Fordøyelsen har gått så tregt og så har jeg fått luft. Det føles som om luften og maten tar all plass og ligger i halsen og ikke kommer verken opp eller ned. Har faktisk kastet opp luft!!!

Det går bedre når jeg klarer å spise lite med et par timers mellomrom, men så tror jeg at jeg har vært flink og så stagnerer det helt.

Har fått beskjed om å drikke mye vann, men hvis systemet har stoppet opp, går jeg rundt og gulpe-raper vann... Ellers skal visstnok meieriprodukter være tungt fordøyelige, og bør holdes til et minimum...

Ønsker meg tips om noen har?

Skrevet

Jepp, er i uke 13 i morgen, og føler det på akkurat samme måte, så må føler jeg at jeg må rape, men i stede brekker jeg meg og kaster opp=(

Skrevet

Tror de fleste gravide har litt fordøyelsesproblemer. Det kommer av at tarmene jobber mye trengere og mer mat blir tatt opp. En vanlig tur gjennom systemet tar 52 timer, mens for gravide tar den 58. Så da kommer det både ut rart både oppe og nede. Kan vel hjelpe å spise fiber og drikke litervis med vann, men normal standard blir det ikke. Er nok bare å holde ut og verre blir det vel :) Åi åi så oppmuntrende jeg var... hehe. Jeg sliter veldig :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...