Maya&Leah*har født* Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Lille jenta mi på 3 1/2 fikk plutselig feber som var 40,4. Også er hun SÅ tett i brystet å skikkelig forkjølet blitt helt plutselig over natten... Må si jeg ikke liker dette i disse svineinfluensa tider Håper bare det er en forkjølelse eller noe slikt å ikke denne pesten!
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Skjønner foreldre blir bekymret i disse dager. Håper det ikke er det svineriet da. Lykke til:-)
Abracadabra Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 huff, stakkars lille! håper hun blir fort bra igjen!
Sistah*G07*J09* Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Huff, stakkars lille gull :/ Høres ut som svineriet da, men krysser fingrene for dere at det bare er vanlig forkjølelse. Lykke til
Tigerpote Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Huffda:( stakar lita. Men husk at det går bra med de aller aller fleste! Lykke til og god bedring til jenta!
Maya&Leah*har født* Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2009 Takk jenter! Vi er hjemme igjen nå, Leah er jo veldig utsatt.. Veldig lavt immunforsvar iogmed at hun har vært SÅ mye syk i de 3årene hun har levd stakkar. Hun har jo et syndom dem ikke finner ut av også,er mye greier. Men,vi fikk hvertfall resept på tamiflu som vi skal begynne på imorgen hvis hun er like dårlig.. Var vanskelig å si om det var svineriet!! Håper virkelig ikke det... Hvor HVA GJØR JEG om jeg blir smittet med baby i magen??? Veldig bekymret her nå :-( er så redd for den lille i magen. Å ikke minst jenta mi som er så dårlig!
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 krysser fingrer for at det er vanlig sesonginfluensa og ikke svine!! jeg ville gått og fått svineinfluensa vaksine dersom jeg var deg... og være veldig nøye med hygiene i hjemme, bruke masse antibac, gjerne få barnefar til å være mest med lille jenta di, er nok lettere sagt for meg enn gjort for deg... masse lykke til.
Tigerpote Skrevet 25. oktober 2009 #9 Skrevet 25. oktober 2009 Uff, er hun det ja. Men som sagt, det går bra med de aller aller fleste! Også de i risikogruppene! Det var rart at de ikke tilbød Relenza til deg? Siden hun er så syk med feber og det hele, hadde jeg nok seriøst vurdert å ta medisiner selv også. Jeg valgte å ikke ta det fordi mannen min og jeg ikke var særlig syke, og vi hadde ikke feber (Hadde ikke svineinfluensa heller viste det jo seg). Lykke til og god bedring!
Maya&Leah*har født* Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 25. oktober 2009 JEg tør ikke ta vaksinen dessverre :-( er kjempe redd for hva den kan gjøre med baby i magen! Men,så føler jeg meg også kanskje veldig egoistisk om jeg ikke gjør det.... men barnefar vil heller ikke at jeg skal ta den,da man vet så utrolig lite om den enda!! Er litt vanskelig å få barnefaren til jenta å ta henne.. for han vil ikke ha noe med henne å gjøre! Men, kjæresten min er super å er her masse for å hjelpe meg :-) Så det blir såklart han som må ta seg av litt skift å stell av henne nå som hun er syk! for jeg er bekymret for hva dette kan være. Skal også ringe fastlegen min imorgen så jenta mi blir sjekket skikkelig!! vil ha et ORDENTLIG svar på om dette er svinepesten eller ei... ikke noe allright å gå å ikke vite
Tigerpote Skrevet 25. oktober 2009 #11 Skrevet 25. oktober 2009 Det tar en uke å få svar dessverre....
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #12 Skrevet 25. oktober 2009 Det gjør det ikke. Vi tester folk for svineinfluensa daglig på jobben og prøvesvaret kommer opp samme dag. Det er lenge siden det tok opptil en uke å få svar, og da var det som regel prøver som var tatt hos fastlegen som tok tid.
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #13 Skrevet 25. oktober 2009 Den var til Tigerpote... Lykke til til deg som startet innlegget:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå