Gå til innhold

Er vi mange med termin i oktober igjen her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper inderlig jeg ikke bikker over til november...

Har termin 31., så risikoen er jo absolutt tilstede. Hadde trodd jeg skulle føde for leeenge siden etter et svangerskap med premature rier og full sykemelding fra uke 20 og leger og jordmødre som nesten ikke turde tro jeg kom til å komme meg til september engang. Men neida, sitter her jeg, like gravid! Har masse regelmessige kynnere (eller rier, hva vet jeg) hver kveld og natt som stopper opp etter noen timer, også er det blitt veeeldig mye tynn utflod, så mye at jeg lurer på om det kanskje er fostervann. Meeen, vil ikke få for høye forhåpninger heller. Er veldig glad jeg slapp prematur baby, men er også ekstremt klar for å få ham ut nå!

Hvordan er ståa hos dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har termin 27 oktober, jeg var helt overbevist om at jeg skulle få før termin, men det spørs vel nå.

gleder meg masse til å se den lille gutten min <3

tror jeg blir aggresiv om jeg må gå til november, krysser fingrene for at jeg slipper det.

Skrevet

Jada, har termin 28. okt. Er lei og vet ikke om jeg holder ut så veldig mye mer. Håper det ikke bikker så langt ut i november... Er 1.gangs..

Skrevet

Jeg har termin 29.oktober. Håper han kommer før tiden, men begynner å se mørkt ut. Men bare han er frisk når han kommer så kan jeg gledelig vente :)

Skrevet

Jeg har termin 27.okt....

er temmelig lei av å være klar nå.... det går greit å være gravid.. men var liksom så innstillt på å føde noe før...

min historie er såogsi lik din... alle tegnene er like... tror jo noe er på gang ofte.. men den gang ei... tror slimproppen min gikk i går, men er usikker.... merket den ikke sist.

sist gang fødte jeg 12 dager før og veldig raskt...

denne gang har jeg itillegg hatt konisering på livmorhalsen...

legene sa at det var stor risiko for å føde tidlig.... og var nokså sikre på at jeg ikke kom til å gå til termin... har også vært mye sykemeldt siden operasjonen...

menmen.... som deg.... sitter her ennå...;-)

Skrevet

Har termin 1.nov, men mens termin er 31 oktober, så jeg skriver under her :P

hadde håpet at jeg skulle få i oktober.. gikk 12 dager over sist, og håper jeg slipper det denne gangen! men.. jeg sitter no her jeg og, hehe..

Har hatt masse ubehagelig nedpress i går og i natt og begynt på igjen med murringer i dag.. kroppen kjennes annerledes ut på en måte jeg ikke kan forklare, så jeg gir ikke opp håpet :P

har hatt murringer og nedpress i mange uker, men ikke på denne måten her, så tvi tvi..

og lykke til dere :)

Skrevet

Jeg har termin 28, og her her enda :( Er såååå lei nå, hadde virkelig håpet å føde i helgen. Har så kraftig bekkenløsning at jeg såvidt kan gå, og magekatar på grunn av all halsbrannen. KOOOM UT NÅ!!!

Skrevet

Hadde termin på fredag 23. men venter fortsatt... Var ikke forberedt på å gå over, for har hatt veldig mye kynnere i flere måneder nå, og mensmurringer i over to uker, og regelmessige tak hver kveld. Har begynt å bli kvalm nå, og har halsbrann også, så håper det skjer noe snart!

Skrevet

Hadde termin 20. oktober, men ingen tegn til baby:(

leiiiiiiiii......., føler han aldri skal komme... syntes veldig synd på meg selv som dere sikkert skjønner:)))

Blir satt i gang mandag om en uke dersom det ikke skjer noe før, leeeenge til.

Lykke til alle sammen. Måtte dette bli vår fødeuke!

Skrevet

*dytter magan i været*

terminen var 11.okt:)

Skrevet

Har termin 29 oktober :)

Venter i spenning når lillegull kommer.

Skrevet

Jeg hadde termin den 20.oktober...:(

Er forferdelig lei nå....skal på overtidskontroll nå tirsdag den 27.okt,så håper jeg blir igangsatt da...

Om ingenting skjer av seg selv før da...i dag har jeg hatt MASSE slim og uregelmessige rier...så håper de tar seg opp etterhvert nå!!

Ble sjekka av jm i går og da hadde jeg ca 2-3cm åpning,og hun kunne fint ta på hodet til babyen!! :)

Skrevet

Jeg har også termin 28, og begynner å kjede meg sånn!! Det kjennes ut som om babyen bare gjør mindre og mindre av seg, og som om fødselen er lengre og lengre unna. Begynte "permisjonen" tidlig pga avsluttet jobb i slutten av august, og har ventet meg gjennom september og oktober. Klar som ett egg!!

Skrevet

Termin 22 oktober her, så venter på overtid.

Håper det skjer noe denne uken, virkelig!

Skrevet

Hadde termin 22 oktober jeg også, 4 dager siden. Håper han kommer snart, selv om jeg har på følelsen at jeg kommer til å gå langt over termin.

Skrevet

Planlagt keisersnitt 30.10.09. Gleder meg!

Lykke til bergen81 og dere andre som har termin i oktober :0)

Skrevet

Termin 29.10 og er sååååååå klar!

Det blir godt å endelig kunne dele litt av 'ansvaret' med mannen min :-)

Kom baby kom!!

Skrevet

Har termin 31.oktober, men går sikkert over. Det er bare typisk min flaks! Jaja, så lenge alt er bra med småen og jeg slipper unna strekkmerker skal jeg heller holde kjeft. =) Men ja, jeg er leeeiiii!!!!

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Åjada. Termin den 17 oktober men like tjukk enda :P

Skrevet

Termin var 21.okt men jeg går nå her å vagger enda.. Overtidskontroll den 28. Så får vi se hva dem sier på sykehuset da.

Skrevet

hei, min termin er 31, skal på kontroll den 30,så blir med stor sannsynlighet satt i gang da, venter et nurk på ca 5 kilo,så greit å få den ut, så ja jeg er kjempe lei og sliten, har ei tulle på 2,5 i tillegg,så en merker at det er anneledes å gå med nr to en nr en,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...