heisand? Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 noen som har tatt dette? Det jeg lurer på: *Er kropssøving praktisk? møte opp på en skole? *Er dette en grei vei å gå om man ikke har gått på skole på mange år?
Frøken Anonym Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 * nei, det er en tretimers teoretisk, skriftlig eksamen. Den tar du på en skole som arrangerer privatisteksamen. Du må melde deg opp selv på privatistweb.no * Ja, veldig grei måte å ta skolegang på. Eneste er at det er en del innsendingsoppgaver du må jobbe en del med. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller valgt ett eller to fag, som du melder deg opp i eksamen til våren (påmelding til eksamen på privatistweb.no mellom 1-15 januar) og se om du klarer å studere på egenthånd. Da trenger du kun å lære pensum, og slipper innsendingsoppgaver som tar mye tid, uten at man får veldig mye ut av det. Billigere er det også, for du betaler kun bøkene og eksamensavgift. Om du ikke klarer å studere på egenhånd, får du heller vurdere NKI/kveldsskole el.l
heisand? Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2009 så hyggelig med så langt svar!! takk. ha en fin søndagskveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå