Gå til innhold

nki helse og sosialfag


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har tatt dette?

 

Det jeg lurer på:

 

*Er kropssøving praktisk? møte opp på en skole?

*Er dette en grei vei å gå om man ikke har gått på skole på mange år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* nei, det er en tretimers teoretisk, skriftlig eksamen. Den tar du på en skole som arrangerer privatisteksamen. Du må melde deg opp selv på privatistweb.no

* Ja, veldig grei måte å ta skolegang på. Eneste er at det er en del innsendingsoppgaver du må jobbe en del med.

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg heller valgt ett eller to fag, som du melder deg opp i eksamen til våren (påmelding til eksamen på privatistweb.no mellom 1-15 januar) og se om du klarer å studere på egenthånd. Da trenger du kun å lære pensum, og slipper innsendingsoppgaver som tar mye tid, uten at man får veldig mye ut av det. Billigere er det også, for du betaler kun bøkene og eksamensavgift.

 

Om du ikke klarer å studere på egenhånd, får du heller vurdere NKI/kveldsskole el.l

 

Skrevet

så hyggelig med så langt svar!! takk.

 

ha en fin søndagskveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...