BettyBoob Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg tenker som så at det mest positive symptomet på graviditet er jo at mensen aldri kommer - og den kan jo komme et par-tre dager senere enn vanlig innimellom. Dette er min først pp, så jeg skal "be strong" og se an om mensen kommer i løpet av neste helg før jeg tester. Har ikm på fredag. Spørsmålet er jo om jeg klarer å holde meg da Forrige gang testet jeg ikke før 11 dager etter ikm - men det var litt annerledes. Ikke planlagt og jeg ble faktisk gravid dagen før ikm!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Er vel fordi man er så utrolig spent! Og noen ganger fordi man skal på fest el., og må vite om man kan drikke feks. Jeg tenkte også som deg til å begynne med, men etterhvert som man har holdt på litt, blir man mer og mer utålmodig. Jeg er bare i min 3. pp, men kjenner at jeg blir mer og mer KLAR :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Fordi man er ekstremt spendt og nysgjerrig. Og når tester på nett er så utrolig billig så blir det enda vanskeligere å la være.
BettyBoob Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2009 hehe, det er vel spenningen som avgjør ja - regnet med det! Er fryktelig spent nå selv, og hvis jeg klarer å la være å teste før neste mandag (hvis tr ikke kommer) så blir jeg stolt av meg selv, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå