Mammatiljente-09<3 Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Tenkte bare jeg kunne presentere meg selv:) Er en jente..? på 22 år som fikk en datter den 29-09-09:) Er da alenemamma, som dere sikkert skjønner siden at jeg skriver her inne:P Syns tiden fremt til nå har vert ganske tøff..men nå koser jeg meg mer og mer for hver dag som går med min lille datter:) BF er ikke inni bildet i det hele tatt for vår del, vi var sammen i 6 mnd før jeg ble gravid og det var ikke planlagt i det hele tatt, men hun var veldig ønsket både for min del og hans. Men så kom det til ett punkt der han bare ikke gadd å bry seg, tok ikke telefonen når jeg ringte( nei, vi bodde ikke sammen), og tok aldri kontakt igjen. Så han vet ikke at han har blitt pappa, for jeg har bestemt meg for det at hvis han vil så må han gjerne ha kontakt med oss, men jeg kommer ikke til å kontakte han først.. Så er litt nysjerrig men hvem er dere? og hvor gamle er deres barn?
mor til Prinsesse N Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Hei, og velkommen hit.. Håper for din og datteren din sin del at han innser hva han går glipp av, og vil ha kontakt med henne. Litt om meg (er egentlig veldig lite her inne). Jeg er 22år, har ei datter som fyller 3år om ikke så alt for lenge. Er student, begynte å studere i høst. Ble gravid midt i lærlingtiden, så jeg tok den i to deler. deretter jobbet jeg 1år før jeg begynte på skole. Har aldri bodd sammen med bf, men allikevel var vi sammen i ca 6,5år. Har vært alene med min lille siden dag 1. Han var innom hos oss på besøk av og til, men nå har han ingen kontakt (og slik vil det forbli, pga div. omstenigheter og hendelser). I sommer fant jeg den store kjærligheten, så nå har jeg en nydelig mann i livet som er god med meg og min datter. Han tok den foreldrerollen som hennes far aldri hadde (han var hennes lekekamerat), så den perfekte stefar. Så selv om det er tungt i starten, alene med en liten, så vil alt ordne seg til slutt. Her tok det en god stund, men når den kom var det helt perfekt. Ønsker deg lykke til fremover. Kos deg masse med den lille, tida går så ufattelig fort (det er helt sant, den bare forsvant som sand mellom fingrene).
alenemed1. ♥ Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Gratulere med den lille sunshine jeg er jene på 28 år, fikke en datter i midten av august i år så hun er 10 uker i dag var kun sammed bf en kort tid før jeg ble gravid og han ønsket ikke barnet,så vi hadde ikke noe kontakt før jeg var ca 7 mnd på vei da kom han og ønsket kontakt. han var med på fødsel men i tiden etterpå har han ikke vært så veldig intr i tulla så jeg har vel på en måte kommet til et punkt at jeg egentelig ( innerst inne) heller ikke ønsker at han skal være involvert, blir bare masse irritasjon og skuffelser, men får jo se hvordan det går en stund til. kos deg med den lille tulla di, kjempe tøft i starten men det blir lettere. og ja tiden går fryktelig fort, kan ikke skjønne jeg hvor de siste 10 ukene har blitt av
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Hei hei =) Jeg er alenemamma til storesøster på 4 1/2 år og lillebror på 2 år. Har vært alene siden mai. Før det var jeg sammen med bf i nesten 8 år. Vi bor i en liten leilighet på et lite tettsted, og jeg jobber ekstravakter på et gamlehjem. Barna er hos bf annen hver helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå