Gjest Tale30 Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har nakkesmerter nå, får det med jevne mellomrom. De sitter helt i overgangen fra nakken til hodet, i festet på en måte. Det kjennes jo da i hodet også, og jeg blir ganske sliten av det. Flere som har hatt det slik?
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Jada, det er en del av min hverdag.... Har et ribbein som sitter litt forkjært til, som gjør at det forplanet seg opp i nakken på høyre side. Falt på jobb i sommer, og da slo jeg albuen i gulvet som igjen "stakk opp i" nakken... Nakken min er ikke svai nok, og det er litt trangt i nakkevirvlene samt at de ligger litt i klem... Så jadda, det er ganske så slitsomt!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Ja, har fibromyalgi, og smertene stråler fra hodet ut i skuldrene og ned i armene. Noen ganger går smertene fra hodet og ned i mellom skulderbladene. Ta deg en tur til kiropraktor; eller dra i svømmehallen og svøm noen runder: Det funker iallefall når det står på som værst hos meg God bedring!
Gjest Tale30 Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har en sånn knute på den ene senen, og når jeg ved massering knoter med den så får jeg nakkesmerter i ettertid. Jeg var på massasje en gang og hun kommenterte at jeg hadde muskelknuter. Det gjorde infernalsk vondt når hun trykte på dem, og i noen dager etterpå. Je har dårlig holdning, særlig når jeg sitter og skriver på data. Skuldrene er helt oppunder ørene. Får ofte kommentarer fra samoer om at jeg må rette meg opp. Jeg fremstår jo som sjarmerende nå merker jeg. Kvinnen uten hals. Jeg skal snakke med min stemor som er fysioterapeut så kan kanskje hun sjekke det ut for meg.
Gjest Tale30 Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Forresten. Noen med tips til hvordan man kan få løst opp i stivheten hvis man ikke har mulighet til kiropraktor eller svømming akkurat i dag?
Gjest Tale30 Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 Skal vel helst ikke ta ibux når jeg ammer tror jeg..
Lea Laus Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 Sånn er det her og, nederst i nakken og nedover i skuldrene.. Får mye hodepine av det, skal gå en lang tur hver kveld og strekke nakken for å bedre det.. Dog er jeg så lat at jeg ikke orker å strebe gatelangs hver kveld, men trener 3 ganger i uka og strekker da.. Blitt litt bedre.
Gjest Tale30 Skrevet 25. oktober 2009 #9 Skrevet 25. oktober 2009 Ja, jeg merker at jeg har blitt mye dårligere i nakken etter at jeg sluttet å trene. Før jeg ble gravid trente jeg 5 ganger i uken, men nå har jeg ikke trent siden midt i svangerskapet. Går lange turer hver dag, men det e rikke helt det samme som den intensive treningen med påfølgende stretching. Mannen jobber så mye nå at det er vanskelig å finne tid til å gjøre alene-ting, men vi har nå bestemt at vi skal gjøre alt vi kan for å få det til. Jeg har også avventet å bruke mini-sats, men nå når jenta er 10 mnd er det vel på tide å si at tiden har kommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå