elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 minsten på 1 går i familie bhg om dagene, å jeg vet styreren røyker, å jeg har aldri sakt noe på det. hun har også stått ganske synlig til å røkt når jeg har kommet for å hente sønnen min. jeg har selv røkt engang i tiden, men har slutta nå. så dermed så bryr jeg meg ikke så mye om hennes røyking, men når gutten kommer hjem på fredag å det lukter røyk av bhg klærne så må jeg vel reagere??? hva skal jeg si? syns jo det er litt hæslig da, att klærne til en 1 åring skal lukte røyk!!!!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Uansvarlig av henne å røyke ved barna da!
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2009 ja, men hva skal jeg si? det er jo hjemme hos henne denne familiebarnehagen er, så skal jeg be henne om å ikke røyke på sin egen veranda? "du, forresten, vet det er din veranda og di tomt men, kan du vær så snill la vær å røyke???"
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Det blir vel ikke røyklukt av at hun røyker ute sammen med barna? Og ja, jeg syns faktisk hun skal holde seg for god til det samme hvor mye det er hennes tomt og veranda. Hva hun gjør når det ikke er bhg-tid er jo ett fett, men akkurat i arbeidstiden kan hun gå et annet sted.
thea - M har gull i gulping Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Tviler på at hun står å røyker ved sidna barna? Mamma og stort sett resten av familien min røyker.. Men aldri ved sidna babyen.. Men det hender at hun lukter røykelukt, da de har holdt og kost henne etterpå.. Kan jo ikke nekte dem å røyke, eller å kose seg med lillejenta
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Du kan jo bare spørre henne? Om hun røyker ved barna? Siden det lukter røyk av klærne til ungen...
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg trodde det var slik at de som jobber i barnehage bruker gå utenfor porten for å røyke! Det gjør de her..Trenger jo ikke stå rett ved barna heller..
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 En familiebarnehage skal være like profesjonell som en hvilken som helst annen barnehage så dette hadde jeg sagt i fra om!!! Hun har ikke lov til å røyke i nærheten av barna eller på området barnehagen er i i barnehagens åpningstid. Jeg driver familiebarnehage selv og blir så irritert når jeg hører sånt.... Hvis hun evt har en pause i løpet av dagen kan hun gå en tur på veien med røyken sin. Hvis det er slik at alle barna sover og hun tar en røyk på verandaen skal jo ikke dette kjennes på barnas klær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå