AugustSpire Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har nå i helgen tatt to graviditetsstester av typen clearblue, og har i begge tilfellene opplevd å få en helt tynn strek omtrent på tykkelse med en sytråd. De er klar blå, ingen tvil om det. Men de er altså helt tynne. Utrolig frustrerende!! Vet liksom ikke helt hva jeg skal tro, vil ikke utelukke hverken det ene eller det andre. Det jeg stusser veldig ved, er at dette skjedde på begge testene. Har nå lest litt om det på nettet, og de viser seg at mange andre har opplevd dette med CB sine tester. Det var også noen som hadde lagt ut en spørreundersøkelse, og der viste det seg at ca. 20% av de som svarte faktisk var gravide med disse tynne strekene.. Flere som har opplevd dette??
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Hei, jeg får det alltid og har desverre ikke vært gravid noen av de gangene. stoler ikke på CB sine tester før den er tykk slik som på pakka!
Luca81 Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Hei:) Har tatt fire cb tester denne uken. Første torsdag på morran=svak, tynn, blå strek. Andre torsdag på kvelden=helt negativ. Tredje fredags morra = tynn, blå strek (sterkere enn fredag). Og fjerde lørdags morra= enda sterkere, men like tynn, blå strek. I morges (søndag) tok jeg en first signal og den var negativ... Så vet ikke helt hva jeg skal tro om disse cb-testene jeg heller...Noe feil på dem for tiden kanskje?
AugustSpire Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2009 Utrolig dårlig greier altså!! Det må jeg si.. Det burde virkelig ikke komme noe som helst strek, uansett hvor tykk eller tynn hvis man ikke er gravid...! Også er det jo så trist når man får håpet om at man kanskje er gravid, også er man det ikke..¨ Jeg leverte hvertfall inn testene mine inn på apoteket i dag, så da får jeg se hva de sier.. Noen andre merker dere er fornøyde med da? :-)
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 quik respons er jeg veldig fornøyd med! ja har trodd flere ganger at jeg har vært gravid, kjempe lykkelig også viser det seg bare å være tull:( sist jeg var gravid så testet jeg med cb sin og da var testeb tykk, like tykk som kontroll testen. så må nok være detfor at den skal være positiv. en strek er ikke alltid en strek!!
kyra venter småtroll.. Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 jg fikk også det,,den vannrette var tykk, mens den loddrette var tynn.. tok to stk som var helt like..pluss mange billigstrimler som viste svakt positive..og jeg er gravid..er 10+5 i dag .) og har sett hjerteaktivitet så jeg vil nok tro du er gravid ja
AugustSpire Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2009 Ja hadde det bare vært så vel :-) Jeg får krysse fingrene! Tenkte jeg skulle se det an nærmere helgen, også ta ny test av et annet merke ;-) Gratulerer til deg da! :-)
sprudle79 Skrevet 26. oktober 2009 #8 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har fått slike tynne streker på CB flere ganger og har enda ikke vært gravid... Vil anbefale deg å skru ned forhåpningene og teste med et annet merke om noen dager. Det er så trist når man håååååper at det har klaffet også er det bare juks... Jeg har sluttet å bruke cb nå og sverger til QR og billigstrips- har aldri fått juksestrek på de:) Lykke til!
♥Axinija♥ Skrevet 26. oktober 2009 #9 Skrevet 26. oktober 2009 Blir kanskje litt "feil" å gratulere noen når de ikke har fått en eneste positiv test? Det skrur jo bare forhåpningene opp til den det gjelder... Jeg har opplevd nøyaktig det du beskriver, og tanta sviktet dessverre ikke...En syltynn og knall blå lodrett strek på CB! For all del; håper du sitter med en klar positiv test om ikke så lenge, men frem til da må du være innstilt på at TR kan komme.... I pakningsvedlegget til CB står det at teststreken skal være like bred som kontrollstreken, er den ikke det er testen negativ.. masse, masse lykke til...
AugustSpire Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg gratulerte hun over som sa hun var gravid ;-)
Indigo 08-10-13 Skrevet 28. oktober 2009 #11 Skrevet 28. oktober 2009 Har du fått en tydligere test etter dette?? Har foresten opplevd denne sytråden engang, var ikke gravid:(
gravid me nr 8 :-) Skrevet 29. oktober 2009 #12 Skrevet 29. oktober 2009 jeg tok cb 5 dager før mens sist gang å fikk da en blå sytråd strek,tok den digitale cb 2 dager etterpå me morgenurin å der stod d GRAVID...jeg har kun brukt cb å er stor fornøyd me den testen men,alle opplever jo ikke d samme da..ønsker deg lykke til å krysser fingrene for deg
Luca81 Skrevet 31. oktober 2009 #13 Skrevet 31. oktober 2009 Hei igjen:) Som jeg skrev tidligere fikk jeg tre tester med tynn strek på forrige uke. Men i dag testa jeg med en sånn testpinne fra billig-tester. Og den var klar positiv!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå