ApriIbaby Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Noen som vet om når jeg kan amme etter en kort narkose?
ApriIbaby Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. oktober 2009 Kanskje noen som er her nå vet?
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Etter KS'et der jeg hadde narkose, la de babyen til etter ca 2 timer... dvs, så fort jeg var våken... jeg hadde jo ikke egentlig en spesielt kort narkose... men spør legen.... det ville jeg gjort..
ApriIbaby Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2009 Ja, keisersnitt tenkte jeg ikke på.....sikkert en del her som har tatt keisersnitt i narkose, ble deres babyer også lagt til med en gang dere våknet?
ApriIbaby Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2009 Spurte legen (ikke ansestesilegen)( på sykehuset og han svarte så vagt at jeg gjerne vil høre litt her inne. Pumping etc må jo planlegges litt etter lengde og behovet for ammekarantene
Suikerklontje Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Da jeg hadde hatt narkose måtte jeg pumpe ut melka og kaste den, så kunne jeg amme når det var ny melk i brystene igjen. Jeg ba anestesisykepleieren om å undersøke dette for meg, han fortalte at det var ulike typer narkose. Jeg ville ha sjekket med sykehuset slik at du ikke gjør noe feil. Lykke til! )
Miss Dynamite Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 jenta mi fikk amme ca 3 timer etter. altså med en gang jeg våknet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå