Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Hvordan går det med lille og mat??=)
Miss Dynamite Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 hei frøken. Joda, det er nogenlunde det samme, men lar hu styre mesteparten selv. hu var med å kutte epler og spise osv,tok to biter, resten av de hu tok kasta hu veggemellom,eller putta i munn,sutta på de,tok dem ut igjen og ga til meg.. mmmmm deilig...eller ikke.. det er rett og slett verst når hu sitter ved bordet,som normale mennesker.Hehe...
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2009 Hehe =) Jaja, hun får styre showet selv da! =) Regner med hun spiser når hun blir sulten uansett! Hvordan går det ellers da??
Miss Dynamite Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 håper hu gjør det vel.. nå er vi syke. eller, gubben er.. men på bedringens vei... jeg fikk litt vondt i halsen og hodet,men går greit. såå våknet nima til morgen idag, 39,7 i feber..FLOTT! akkurat det vi trengte........ hun fikk en vaksine igår, altså de to vanlige barne vaksinene... Men hun hostet i hele natt,og holder på enda... så nå vet jeg ikke om jeg skal fortsette å si det er vaksina,eller at hu har blitt SYK!! hu er skikkelig utilpass og klager stort sett hele tiden. får febernedsettende, men feberen kommer hyppig... fader as.... der da??
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2009 Huffda! Henta Iris i bhg.. Hoster og er snørrete og slapp. Har ikke målt feber, men hun kjennes litt varm ut.. Mannen jobber overtid i dag også(!!!) har gjort det masse de siste ukene. Men sånn er det når man er sjef over en gjeng ubrukelige elektrikermontører=P hehe. Så mamma og søstra mi kommer på middag snart=) Ellers så er vel alt bra. Mye som skjer for tiden!! Får håpe dere ikke blir skikkelig sjuke nå da=/ huff, liker ikke å være syk altså! God bedring!=D
Miss Dynamite Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 takk. god bedring til dere også :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå