Gå til innhold

Min fødebag! Ny 25.10.09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er min huskeliste for fødebagen:

*Toalettsaker (jeg kjøpte små-pakninger av det meste som shampoo tannkrem osv. på sparkjøp)

*2 joggebukser

*2 par sokker

*Amme BH VIKTIG!!!

* truse til hjemreise (syns nettingtrusene på sykehuset er fantastiske og kan dessuten kaster i søplen etterhvert)

*Briller

*Ammeinnlegg

*Blader

*Søt drikke (men ikke nødvendig.. de har vann på sykehuset)

*Smågodt

*Fotoapperat

*Videokamera

*Mobil + lader

*Hjemreiseklær

Bilsete, hentesett og ullteppe er pappaen sin jobb og ta med når vi skal hjem:o)

Kan være jeg har glemt noe vesentlig, men tror dette er det viktigste. Den andre listen var, jaffal for meg, litt vel overdreven. På sykehuset (jaffal her) får en både håndklær, tepper, bind, nettingtruser, vaselin til leppene, paracet, ibux, brystvortekrem, ammeskjold, bleier, sinksalve, babyolje, kompresser osv.osv.. En får egentlig det en trenger til både mor og barn på sykehuset, jaffal her vi bor:o) Eneste er at pappa ikke får mat under fødselen, men de får etter fødselen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bra liste bare kjekt med energidrikker som sagt på den andre.. =0)

Kort og brukbar den der ;0)

Skrevet

dytter jeg...

Skrevet
Ja helsekortet er vel kanskje vesentlig å ha med ja hehe... Jeg er personlig ikke noe glad i energidrikke så jeg skrev heller søt drikke jeg:o) En annen ting å ha med kan være proviant til mannen, men av erfaring vet jeg at jaffal ikke min mann hadde no særlig matlyst under fødselen! Så noen bananer holdt i massevis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...