Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Har siden jeg sto opp i dag hatt vondt øvert i magen på høyre side.. stråler i magen.. kjennes serriøst ut som jeg er SKIKKELIG støl. Har hatt skikkelig vann i kroppen noen dager nå etter jeg har gått mye ol, såpass at jeg har fått kraftig legg kramper å ikke klart sitte eller gå nesten.. Noen som har vært borti noe sånn :S er så fælt med å ha vondt bare en røre seg.. kjennes ut som det er får trangt eller noe i høyre del oppe på magen.. litt rart det å men.. Litt langt å dumt forklart, men ikke så lett å forklare åssen det er
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Så rart. Jeg har akkurat det samme, og har vært på legevakten og legen min i ett sett hele forrige uke, men de fant ingenting annet en litt spor av blod i urinen, så jeg ble satt på Selexid eller noe sånt (antibiotika) Men dette er 4. dagen på denne antibiotikaen, men det fungerer ikke (de trodde det var start på nyrebekkenbetennelse) Har masse vann i kroppen, og stikkende smerter i høyre side, og øverst i magen. Blir liksom ikke noe bedre heller. Rumler også endel, men det kan være antibiotikaen. Kan jeg spørre hvor du bor? Kanskje det er noe som går her?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 ringsaker her.. uff ja kan jo være.. men fy så vond da. orker jo ikke røre seg nesten da.. å det sprenger jo helt sykt.. stråler over alt i magen uannsett stilling.. huff men kjett å måtte inn på sylkehsuet å sjekke om det ikke er noe spesielt.. har små unger så er ikke bare bare å reise
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Du burde dra inn. Ring først og spør om du kan komme inn med en gang, og fortell situasjonen. Kanskje du har fått nyrebekkenbetennelse.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 åhhh er det noe sånn ratt ja.. ringe de å snakke da.. litt lurt.. huff mye rart en skal borti å da
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Fortell hvordan det går da Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 Det første som slo meg var gallesteiner. Det vanligste da er at det gjør mest vondt etter å ha spist, særlig etter feit mat. Men jeg hadde vondt hele dagen uansett, og ble bra etter operasjon. Trenger jo absolutt ikke å være det, men ok å få sjekket hva det er så du slipper å ha vondt unødig lenge eller bare bli verre. Ønsker deg riktig god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå