Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 For noen år siden møtte vi en jente sammen for kos, møtte henne ofte!! :-) Så fikk hun seg type, men nå har vi fått kontakt igjen, hun har møtt meg en gang bak typen hennes rygg og nå skal vi kanskje møtes igjen om en mnd ca... Typen hennes er imot jentesex, men synes det er mer greit enn om det var en gutt hun hadde hatt sex med da.. Men jeg føler meg slem.. Men det er jo hennes valg også... Den tiden vi hadde var bare helt super, tenker på den tiden iallefall 2 ganger i mnd... Vi hadde det helt fantastisk, perfekt.. Men man kan vel ikke få pose og sekk... Tenkt at jeg burde bryte kontakt, men ingen av oss vil det heller igrunn.... "hvorfor kan jeg ikke når jeg vil??" "bedre med tilgivelse enn tilatelse??" Selv i de mest deprimerende periodene mine lyser jeg opp når jeg tenker på henne og hvor gøy vi har hatt det... :-) Tror ikke jeg vil gi avkall på henne sånn uten videre .... Hun er en så spesiell og fantastisk jente man skal lete lenge etter... Aner ikke hvorfor jeg skriver dette.. hva synes folk om sånne ting..? hmmm...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #2 Skrevet 8. november 2009 Hvis dama mi hadde gjort det, så hadde det vært helt greit så lenge det var med ei annen dame og det ikke gikk utover vårt sexliv.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Typen min er ikke noe problem, han liker det, er verre med hennes type.. Han tok oss på fersken engang og bannlyste meg omtent :-/ Jeg ble katet ut av leiligheten dems og fikk aldri mer snakke med henne mer....... uff. Klarer ikke la være jeg altås.... Men vil ike ødelegge noe for de heller da... Men ... ÅÅÅÅÅÅÅ!!!!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Utroskap er utroskap uansett kjønn.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Har også begynt å tenne på damer. De er mye penere å se på enn de fleste menn. Deilige pupper, spretne rumper og kliss våte fitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå