Gå til innhold

Uff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Største har nå hatt høy feber i et par dager og andre tegn til at jeg må regne med en mulighet for at ho har svineinfluensan.

Så nå skal ho jo ikke være rundt andre mennesker på en hel uke,

Begynner å lure på om jeg har nok mat i huset til å ikke handle på en hel uke. Jeg kan jo ikke gå fra henne eller be om barnevakt til henne siden ho er smittsom .

Og hvis nå yngste får det også så blir det enda lengre tid.

Og ikke minst hva pokekr gjør jeg om jeg får det og blir veldig dårlig. Hører jo at flere har vært sengeliggende i flere dager. Det går jo ikke jeg må jo ta meg av unga.

Sånne tider som dette savner jeg virkelig å være to.

Og ikke har jeg venninner eller familie som kan stille opp å hjelpe til heller. :/

Nei får bare tanke at syk blir jeg ihvertfall ikke for det kan jeg ikke tilate meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor i landet bor du? jeg kan handle mat til dere om dere bor i "nærheten" av meg.

Skrevet

har du ingen i nærheten som kan handle inn mat for dg??

jenta mi har nettopp ligget 1 uka med influensa, eller kanskje svineinfluensa, og jeg er alene med ho, og jeg har ikke kjent noe tegn til at jg brygger på noe.. .. men på ho hadde ho bare høy feber i 2 dager oxo var ho skikkelig slapp den ene dagen oxo gikk dt over, ho var feber fri etter 4 dagen ....

er noe dritt å være alene om du blir syk, jg vet åssen dt er, mn jg har noen som kan hente dattere min å levere i bhg eller handle for mg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...