Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 noen som har prøvd denne? Den som man kjøper fra frysedisken der...Skal noe blandes sammen med det som er i posen?
shari_z Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Ja, skal blandes med melk/vann. Vanligvis liker jeg maten jeg kjøper på IKEA veldig godt, men akkurat denne her synes jeg ikke noe om. Hele familien likte dem ikke, var veldig skuffet. Håper du synes de smaker mer enn oss.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2009 skulle ha det til barna i dag, siden vi skulle ha fløtegratinerte poteter som de ikke liker så godt. De spiste ikke noe særlig av den, og jeg skjønte godt hvorfor da jeg smakte på den. Den smakte jo papir! Kommer nok ikke til å kjøpe den flere ganger nei...
Mamma katt Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Enig.. den er ikke god:-( Jeg og er veldig fan IKEA mat ellers. Men liker ikke kjøttbollene heller. Laksen er kjempegod!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2009 liker kjøttbollene jeg da
OsloMor Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Potetmos av pulver er jo det ekleste som finnes uansett om det er fra Ikea eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå