Gå til innhold

Hvor lenge var dere trøtte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 8 nå,og har de siste 3 ukene lagt meg senest 20 hver kveld. Da klarer jeg ikke holde meg oppe lenger. Kunne godt lagt meg før også.

Begynner og bli en smule lei nå..

Når gikk trøttheten over hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig individuelt!! og ikke for å ta motet fra deg... men hos meg gav det seg i uke 20!! :-( jeg begynnte på ekstra vitaminer i uke 18, så muligens det er årsaken! Kanskje du kan prøve det?!?

I første svangerskap mener jeg at det gav seg i uke 12- 13....

Lykke til.... :-)

Skrevet

jeg var trøtt fra uke 4-5 til uke 14, så gav det seg sånn noenlunde...i hvert fall den ekstreme trøttheten. har en gutt på to og et halvt fra før, som krever sitt, og nok gjør at jeg er mer sliten enn jeg ellers ville vært! men jeg sluttet å legge meg kl åtte omtrent da. :)

Skrevet

du også her ;) er det ikke dk forever ;)

klem fru kran :P

Skrevet

Eg er 16 uker nå, og ekstremt trøtt enda eg...kvalmen gir seg nå, men synes eg bare blir trøttere og trøttere! Tenker det gir seg i slutten av november, når eg er ferdig med de 3 eksamene som gjennstår og bare har jobben og 2 åringen å tenke på;)

Skrevet

Har vært trøtt HELE tia dette svskapet. I de to forrige ga det seg ca halvveis.

Skrevet

Ga seg litt rundt uke 18-19 tror jeg. Men begynt på igjen for fult nå. Uke 36. Men er vel veldig individuelt

Skrevet

Var trøtt til ca uke 13-14, og begynt eå blir ganske så trøttt igjen i uke 27. Er fortsatt trøtt og er nå i uke 33.

Skrevet

Takk for svar:) får krysse fingrene for at det går over snart..forrige gang var jeg bare ekstrem trøtt ett par uker,heldig da skjønner jeg.

Hihi,koselig og se deg her og,fru kran :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...