Spaniella Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Passer Knertenfilmen på kino for en 3 år gammel jente? Takknemlig for svar, vi trenger noe rolig å gjøre i dag:)
T#3 Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Lurer jeg også på... Det jeg er litt skeptisk til er om min sønn (3 år) har ro i rumpa til å sitte stille så lenge...
Erle79 Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg var med datteren min og så Knerten. Hun er 4 år og det var midt i blinken! Vi har riktignok lest masse om Knerten på forhånd, men tror den fenger uansett. Det var også en hel barnehage i salen, og jeg var imponert over at det var så rolig. Alle satt i stolen så vidt jeg kunne se... Ta turen på kino!
Har fire go`inger Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Vi hadde med døtrene våre på 4 og 2 år, og det gikk kjempefint:) Hun minste ble litt utålmodig innimellom, men i det store og det hele koste hun seg:) Ikke forstyrret hun noen andre heller:)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg hadde med min 5,5åring og 3åringen. For han var det MIDT I BLINKEN, for minsten ble det litt lenge å sitte stille, men med godteri og litt godvilje gikk det veldig fint. Å ho snakker mye om filmen nå i ettertid, så jeg føler ikke det var bortkasta. Det var første gang for henne på kino, så litt uvant er det jo å skulle sitte stille og ikke prate høyt og tulle på så lang tid. En gang må være den første, og det var en fin film å debutere med, syns jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå