Gå til innhold

32 uker og syyyyykt sliten/tung i kroppen...hjelp!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller!? Tarmen jobber tregt, pusten er kjempetung, jeg føler at jeg bærer høyt, mye halsbrann....åååååååhhhhhhh

JEG ER SÅ LEI!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene! er i uke 31, føler meg helt ødelagt nå.. har så mye vonde kynnere... lite søvn.. halsbrann, tisser hele tia, har uvi... ah..

men det går jo fremover da:) venter spent på å hilse på den lille:)

Hold motet oppe!:)

Skrevet

Har begynt å ikke få sove ordentlig om natten, og frokosten kommer opp når jeg bøyer meg og skal knyte skolissene. Hehe. Og det er et strev å finne bra sex-stillinger, hehe. MEN: Vi ler endel av det. F.eks knyter sambo skolissene mine når vi skal på tur og sånn. Har også merket treg avføring siste uka (er i uke 32 nå) - så må vel bare ha mer fiber og mer vann (og mindre melk på meg - men det er kanskje bare min mage). Mot halsbrann kan man bruke gaviscon - det er kjempedeilig, fjerner all halsbrann (smaker vondt, men er fort gjort).

Skrevet

Æsj...sex'n er borte pga kraftig bekkenløsning, gaviscon hjelper bare innimellom og jeg begynner å føle meg tjukk!!! Hehe!! Mye syting her nå!! Gleder meg selvsagt vilt mye til å hilse på denne gutten:) han er nok verdt alt!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...