Belladonna med to gutter Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Er det bare meg eller!? Tarmen jobber tregt, pusten er kjempetung, jeg føler at jeg bærer høyt, mye halsbrann....åååååååhhhhhhh JEG ER SÅ LEI!!!!!
storm i et vannglass Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Du er ikke alene! er i uke 31, føler meg helt ødelagt nå.. har så mye vonde kynnere... lite søvn.. halsbrann, tisser hele tia, har uvi... ah.. men det går jo fremover da:) venter spent på å hilse på den lille:) Hold motet oppe!
LILLENURKETVÅRT Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Har begynt å ikke få sove ordentlig om natten, og frokosten kommer opp når jeg bøyer meg og skal knyte skolissene. Hehe. Og det er et strev å finne bra sex-stillinger, hehe. MEN: Vi ler endel av det. F.eks knyter sambo skolissene mine når vi skal på tur og sånn. Har også merket treg avføring siste uka (er i uke 32 nå) - så må vel bare ha mer fiber og mer vann (og mindre melk på meg - men det er kanskje bare min mage). Mot halsbrann kan man bruke gaviscon - det er kjempedeilig, fjerner all halsbrann (smaker vondt, men er fort gjort).
Belladonna med to gutter Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2009 Æsj...sex'n er borte pga kraftig bekkenløsning, gaviscon hjelper bare innimellom og jeg begynner å føle meg tjukk!!! Hehe!! Mye syting her nå!! Gleder meg selvsagt vilt mye til å hilse på denne gutten:) han er nok verdt alt!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå