MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Snuppa mi begynte å bli litt rar onsdag/torsdag. Gulpa mye mer enn vanlig, sikla mye og hikka mye(+ mye sure oppstøt).... Fredag ble det værre og hun ble samtidig slapp og rar(men ingen feber). Sov hele tida hvis hun ikke skrek. Hadde flere episoder hvor det hørtes ut som hun ble kvelt av de sure oppstøtene(hosta og harka og hev på pusten). Igår ble hun mer slapp og ville bare sove hele tiden. Rød rundt øya og trøtt. SOv hele tida og skrek hvis vi ikke byssa hu i søvn. Når hun spiste var det bare 20-50 ml hver gang, så mye mindre spising enn normalt. Spiste kanskje 250-300 ml i døgnet siden fredag. Igår dro jeg da til legevakta etter det siste måltidet kl 19, for da kasta hun opp all maten og var tydelig plaga! (hadde da sovet konstant i 24 timer med bare måltider hver 3-5 time(SMÅ måltider som sagt). Han på legevakta sa at hun var rød i halsen og sikert forkjøla(selv om hu ikke er snørrete). CRPen var normal. Han ville ha ny CRP idag, den var også bra. Han sa at det ikke gjorde noe om hun fikk feber eller lite veske i seg!!! Når jeg tenker meg om nå så virker det jo ikke som forkjølelse. Virker som refluksen hennes har blitt værre(har en veldig mild form for refluks). For all hikkinga, siklinga, gulpinga, oppkastet, de små måltidene og slappheten av det tyder jo på at hun er plaga (+ alle sure oppstøtene). Og det at hun er rød i halsen og litt i nesa er kanskje det at de sure oppstøtene og gulpinga/oppkastet som kommer ut av munnen og nesa er surt, og derfor blir halsen / nesa irritert?? Fikk i henne hele 50 ml etter mye mas kl 08:30 idag(50 ml er ikke mye, men en av de største måltidene hun spiser de siste dagene), men når hun spist igjen kl 11:30 så spiste hun bare 20-30 ml etter masse masing..... Burde jeg bekymre meg for det? Hun er snart 3 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå