Miss Dynamite Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 det er jo den konkurransen om å vinne en ny toyota. Og da har jeg nemlig prøvd meg på det. Ikke for min egen del, men for min mor.. hun sliter en god del, med både økonomi,og helse. Hun har gjort så UTROLIG mye for meg,stilt opp når det har vært verst,slik at hun selv har slitt... så da vil jeg prøve å vinne hun en ny bil,som hun sårt trenger. Det er jo en overaskelse, men man vinner ikke uten å prøve. så kunne dere lagt igjen en stemme? takker http://www.vinnentoyota.no/?CID=2905
* 5 om dagen * Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 da har du fått min stemme :-)) lykke til...
Miss Dynamite Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2009 tusen takk det betyr mye. bare tanken, på å kunne oppfylle hennes største drøm,hadde vært utrolig... men sjansen er minimal, men jeg tar iallfall sjansen! hadde jeg vunnet i lotto, hade hu vært den første som hadde fått bil vet at alle sier mødre gjør jo alt for barna sine uansett, men det er helt vilt hvor mye min mor har stilt opp.. Jeg gjør mitt beste for at hun skal få alt det beste fra meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå