Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Har møtt en fantastisk fyr, han har en sønn fra før på tre år. Jeg har en jente på snart to år. Det har vært så mye frem og tilbake mellom oss. Han er snill, omtenksom, tvers igjennom god og han er veldig glad i meg, det vet jeg. Han viser hva han føler og stiller opp 120% hele tiden. Jeg er redd for å gå på en smell igjen. Bf er født i 88, det er han også. Jeg er født i 84. Bf er veldig umoden og jeg er redd for å gå inn i et forhold som styres av alder igjen. Som han sier, så er det urettferdig at jeg tenker det fordi det er ikke han som har gjort de feilene tidligere, men bf. Og det forstår jeg. Men jeg klarer likvel ikke å legge det fra meg... Noen råd?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Stol på den nye mannen din !! La ikke han lide for hva andre har gjort før... Slapp av, dette vil gå helt fint )
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Mann? Han er jo bare 21.. og om han i tillegg er barnslig hadde jeg ikke gått inn i noe forhold med han. Jeg syns det i seg selv er umodent å få barn når man er under 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå