Gå til innhold

Nå er det bare snakk om timer!!! =D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte en tur på sykehuset i dag. Har nå 3 cm åpning og rier som kommer og går :-) På CTG så fikk den utslag hvert 5. minutt omtrent, men ikke så veldig sterkt, så jeg sitter nå her hjemme foreløpig å venter på at ting endelig skal sette skikkelig i gang :-)

Skikkelig spent nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe spennende!!! :0)

Jeg slutter ikke å forundre meg at noen opplever 3 cm som helt ok og jeg selv trodde jeg skulle dø når jeg hadde 3 cm ved forrige fødsel ;0). Lover godt for din del!

Masse lykke til!!!

Skrevet

Å, så spennende! Heldiggrisen deg! Dette blir noen spennende timer!

Masse lykke til! :)

Skrevet

ja, selv om riene har stoppet opp, så regner de med at det skjer noe ihvertfall iløpet av natta. Så da har vi fiksa overnatting her allerede, går ikke an å ta en 4åring med seg på det her :-)

Skrevet

åå, lykke til :) du er heldig som er i gang :)

jeg har termin 3.nov og håper også på at noe skjer snart :) men er førstegangs jeg da..

Skrevet

samme dag som meg det jo .-) Skal prøve med noe kanel-guffe nå ;-) Sørge for at det ikke stopper opp mer =P

Skrevet

Har termin 3-4 november, men når ting satte så godt i gang fikk vi beskjed om at det kom til å skje iløpet av dagen :-) Eller natta...

Skrevet

Heyyy du sniker i køen, hadde termin for 4 dager siden :( hehe

Lykke til =)

Skrevet

Ble nok ikke mye sniking her i natt gitt. Total stopp her gitt :-( Nå skal jeg snart levere litt post i rask gange og i motbakker, så ser vi hvordan det går :-) Blir så utrolig utålmodig av å vite at ting har vært i ferd med å skje uten at det skjedde noe mer :-((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...