3 snart 4 barns mamma 😀 Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Lille jenta har vært plaget med myyye sykdom siste 1,5 år, tirsdag denne uka var vi på aleris i trondheim til ØNH spesialist, da vi gikk igjennom papirene på lillejenta fannt vi ut at hun har hatt 8 ery max kurer siden januar!!! pga hals/ørebetennelser. Legen undersøkte henne og så hun har 4mm glippe mellom mandlene sine dette er meget lite, ble bestemmt at hun trengte operasjon snarest pga en ny ery max kur fikk vi time nå på onsdag, er det fler som har gjort dette med sine små barn?gruver litt hun er 2 år.¨ La inn drenn i februar og endte opp på intensiven i 5 timer pga narkosen så ser ikke så veldig frem til dette inngrepet, er mandler og polypper de skal fjerne. hvordan var barnet etterpå? hadde det mye smerter? eneste lyspunkt er at de er meget sikker på at hun ikke vil bli noe særlig syk i fremtiden.
ippemo får augustbaby Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Gutten min ble operert 1. september, tredje gangen i narkose. Han var 3 år og 9 mnd gammel denne gangen. Det ble fjernet polypper fra nese, øre og svelg. Mandler og falske mandler ble fjernet og han fikk nye dren. Mao, alt som kunne røskes opp i, ble røsket opp i. Den første dagen var han selvsagt dårlig, skjønte ikke helt hva som foregikk og særlig veneflonen i foten plaget ham. Men dagen etter var han en ny gutt! Min sønns særlige problem var søvn (sov veldig lite), hyppige ørebetennelser (men ble bedre etter første gangen han fikk dren) og hørselshemming. Har ikke vært på hørselskontroll enda, men han hører mye bedre! Snakker bedre (før operasjonen var han ca 18 mnd språkmessig), han sover bedre og spiser bedre. Ja, det var tøft for store og små på operasjonsdagen, men det var jammen verdt det! :-) Vi fikk med oss en del resepter, voltaren, paralgin minor og paracet. Men jeg måtte spørre etter dem! Og det er jeg glad for at jeg gjorde. Med smertestillende innabords var formen kjempefin, men når effekten gikk ut ble han dårlig igjen. Lykke til med operasjonen, jeg lover deg at det er verdt det! Datteren din vil få en helt ny hverdag etterpå! (Og dess yngre de er, dess bedre går det, sies det)
3 snart 4 barns mamma 😀 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2009 TAKK FOR SVAR:) ja håper og trnt og høre andres erfarior det går greit erfaringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå