Gå til innhold

Middag i dag da, folkens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle egentlig bort på middag i dag, men lillegutt er blitt syk så må holde oss hjemme. Handlet derfor ikke inn noe spesielt til i dag, så må lete litt her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oksegryte med diverse grønnsaker og ovnsbakte poteter. Aldri laget det før, så aner ikke om det blir no godt ;)

Skrevet

ribbe....men ikke full julemiddag...

Skrevet

Her blir det helstekt svinefilet med kokte eller ovnsstekte Amadine poteter, rosenkål, gulrøtter og peppersaus til

Skrevet

Her skal vi feire 2-årsdag og ha bla. rundstykker med masse godt pålegg, så det blir veldig enkel middag: ertesuppe med pølser ;-)

Skrevet

Kjenner jeg blir sulten her..

*tar en neve med lakrisbåter og tenker litt til*

Skrevet

Lågåsild

Skrevet

Her i heimen blir det fårikål *nam nam*

Skrevet

Jeg skal lage iransk hønsesuppe! Nam nam

Skrevet

laks, poteter, agurksalat og hollandiesaus:)

Skrevet

Fransk svinestek, kokte poteter saus og grønnsaker

Skrevet

ååå.. blir misunnelig på alle disse gode middagene.. aner ikke hva jeg skal spise i dag.. og vet dere hva.. tror faktisk at jeg aldri har spist fårikål.........!!!

Skrevet

åååh nam det var mye godt her, elsker fårikål, kansje vi skal lage det en dag:) i dag blir det røkte svinekoteletter, poteter, grønnsaker og tomatsaus:)

Skrevet

Ser noen nevnte ribbe, jeg kommer ilende.. ;))

Her blir det kanskje hjemmelaget fiskegrateng..

Skrevet

Wok med kylling, grønnsaker og nudler med Kikoman-saus over- Nam-nam!

Skrevet

Her blir det bakt potet med bacon, rømme, mais, slinke, kryddersmør og ost. NAM:) Er lenge siden sist, så jeg gleder meg!

Skrevet

Flatbiff av svin med amadine poteter, gulerøtter og rødkål.

Skrevet

Tror det blir mat fra Thai-sjappa i dag... Var ute i går, og har ikke planlagt noe videre middag. Hadde en pizza til frokost da, så egentlig behøves ikke store greiene. Men nå har ungene kommet hjem fra mormor og morfar, så noe må jo ordnes;)

Skrevet

Chicken Tandorii med salat, ris og nan, namnam. Toro er en god venn :)

Skrevet

Laks teriyaki og dampet spinat + ris, godt og lettvint:)

Skrevet

Vi har akkurat spist stekt biff av svin og storfe (hadde litt av hvert i kjøleskapet, så stekte begge typer), med stekte sjampinjonger og sjysaus til, poteter, gullerøtter, broccoli og tomatsalat. Hadde også hvitløksbaguetter til. Til dessert hadde vi rabarbrakompott med is. Det var en god middag etter en fin søndagstur :-) Minstemann fikk moste grønnsaker :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...