Alba44 Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Skulle egentlig bort på middag i dag, men lillegutt er blitt syk så må holde oss hjemme. Handlet derfor ikke inn noe spesielt til i dag, så må lete litt her..
Willy Wonka Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Oksegryte med diverse grønnsaker og ovnsbakte poteter. Aldri laget det før, så aner ikke om det blir no godt
* 5 om dagen * Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 ribbe....men ikke full julemiddag...
Babyønske �� Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Her blir det helstekt svinefilet med kokte eller ovnsstekte Amadine poteter, rosenkål, gulrøtter og peppersaus til
petite fleur Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Her skal vi feire 2-årsdag og ha bla. rundstykker med masse godt pålegg, så det blir veldig enkel middag: ertesuppe med pølser ;-)
Alba44 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2009 Kjenner jeg blir sulten her.. *tar en neve med lakrisbåter og tenker litt til*
Dossa :) Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 Her i heimen blir det fårikål *nam nam*
Brillefint - Jadda! Skrevet 25. oktober 2009 #9 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg skal lage iransk hønsesuppe! Nam nam
jente08&jente2010<3 Skrevet 25. oktober 2009 #10 Skrevet 25. oktober 2009 laks, poteter, agurksalat og hollandiesaus:)
frinella Skrevet 25. oktober 2009 #11 Skrevet 25. oktober 2009 Fransk svinestek, kokte poteter saus og grønnsaker
><><><liten jente><><>< Skrevet 25. oktober 2009 #12 Skrevet 25. oktober 2009 ååå.. blir misunnelig på alle disse gode middagene.. aner ikke hva jeg skal spise i dag.. og vet dere hva.. tror faktisk at jeg aldri har spist fårikål.........!!!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. oktober 2009 #13 Skrevet 25. oktober 2009 åååh nam det var mye godt her, elsker fårikål, kansje vi skal lage det en dag:) i dag blir det røkte svinekoteletter, poteter, grønnsaker og tomatsaus:)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 25. oktober 2009 #14 Skrevet 25. oktober 2009 Ser noen nevnte ribbe, jeg kommer ilende.. ) Her blir det kanskje hjemmelaget fiskegrateng..
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #16 Skrevet 25. oktober 2009 Wok med kylling, grønnsaker og nudler med Kikoman-saus over- Nam-nam!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 25. oktober 2009 #17 Skrevet 25. oktober 2009 Her blir det bakt potet med bacon, rømme, mais, slinke, kryddersmør og ost. NAM:) Er lenge siden sist, så jeg gleder meg!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 25. oktober 2009 #18 Skrevet 25. oktober 2009 Flatbiff av svin med amadine poteter, gulerøtter og rødkål.
Tommage♀♂ Skrevet 25. oktober 2009 #19 Skrevet 25. oktober 2009 Tror det blir mat fra Thai-sjappa i dag... Var ute i går, og har ikke planlagt noe videre middag. Hadde en pizza til frokost da, så egentlig behøves ikke store greiene. Men nå har ungene kommet hjem fra mormor og morfar, så noe må jo ordnes;)
*smula* Skrevet 25. oktober 2009 #20 Skrevet 25. oktober 2009 Chicken Tandorii med salat, ris og nan, namnam. Toro er en god venn
OsloMor Skrevet 25. oktober 2009 #21 Skrevet 25. oktober 2009 Laks teriyaki og dampet spinat + ris, godt og lettvint:)
Mamma katt Skrevet 25. oktober 2009 #23 Skrevet 25. oktober 2009 Vi har akkurat spist stekt biff av svin og storfe (hadde litt av hvert i kjøleskapet, så stekte begge typer), med stekte sjampinjonger og sjysaus til, poteter, gullerøtter, broccoli og tomatsalat. Hadde også hvitløksbaguetter til. Til dessert hadde vi rabarbrakompott med is. Det var en god middag etter en fin søndagstur :-) Minstemann fikk moste grønnsaker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå