Gå til innhold

Hva gleder og gruer du deg mest til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg mest til å se hvordan han ser ut! Lurer fælt på akkurat det! Vil han ha masse svart hår, som storebror? Eller kanskje null hår? Vil han se indisk ut, som storebror (vi er ikke indere, derfor var det ekstra morsomt!)? Eller kanskje som en rosa grisunge? Ååå, jeg lurer!!

Gruer meg mest til den kvalme blodlukten i dagene etterpå! Fysj og æsj, så motbydelig det var! Det var heller ikke spesielt festlig å skulle gjøre nr. to på do de første dagene :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tar klyster når du føder så slipper du jo hvertfall å gå på do de aller første dagene da !! Jeg gikk ikke på do på 4 dager sist tror jeg :)

Gleder meg ikke så veldig mye til renselsen etterpå nei, og gruer meg til etterrier og å sitte på sting. hehe :)

Men gleder meg veldig til å få en lillesøster til jenta mi, og gleder meg masse til å oppleve den følelsen av å få henne på brystet første gang ! Akkurat den følelsen jeg fikk da satt jeg igjen med i mange uker etterpå, og er noe av det beste jeg har vært med på :)

Skrevet

Gleder meg masse masse til å se hvordan baby ser ut og hvem han ligner på. Jeg er opprinelig fra Sør-America og har brune øye og brunt hår men er lys i huden, mens pappaen er enda hvitere (litt rosa kanskje hehe), blå øyne og mørkblondt hår.

Det blir så spennende!!!

Gruer meg faktisk ikke på noe (tror mannen min gruer seg mer enn meg), har ikke opplevd en fødsel før da dette er min første, så jeg vet ikke hva det går ut på enda. Men er forberedt på det verste! :)

Vet det kommer til å være supert vondt og ekkelt og alt, men gevinsten er så stor etterpå at må vel være verd deg :)

Jeg bare gleder meg og håper ting skjer snart!!!

Skrevet

Gleder meg aller mest til babyen er ute og til å bli kjent med ham og se hvordan han ser ut, hva slags personlighet osv...

Det jeg gruer meg mest til er vel sånn generelt barseltiden som for meg var tung forrige gang. Slet med amming, hormoner, toalettbesøk etc. Denne gangen skal jo også etterriene være verre enn første gangen, så det ser jeg ikke fram til. Iallfall ikke når det sies at de er verst når man ammer, siden jeg ikke har noen god ammeopplevelse fra førstemann... Men det går seg til, og etter barselperioden går ting ofte en god del lettere, så det gleder jeg meg også til;)

Skrevet

Jeg har begynt å grue meg til fødselen:/ Blir satt igang i morgen, fordi kroppen min viser ingen tegn til å ville ha ut babyen. Jeg er 14 dager over terminen i dag. Tiden etterpå vil sikkert gi sine utfordringer også, men akkurat nå skal jeg bare være glad om fødselen går fin, at den ikke blir så hard, og at det ikke vil bli noen komplikasjoner. *bank i bordet*

Det jeg gleder meg til, er å få møte den lille datteren vår, jeg var på ul i forrige uke, og hun har allerede store, deilige bollekinn:D jeg er fryktelig spent på hvordan hun vil se ut, pappaen en ganske mørk, med svart hår og brune øyne, mens jeg er blond med blå øyne, typisk nordisk utseende. Jeg gleder meg til å stelle henne, kle på henne, bade henne, trille turer og vise henne fram. En kjempebonus vil være å gå ned i vekt, slippe bekkenplager forhåpentligvis, kunne sove en hel natt uten å måtte tisse eller å våkne av at jeg har vondt et eller annet sted, at jeg kun våkner fordi jeg skal gi babyen min mat, skifte på henne etc. Gleder meg også til å slippe halsbrann, vonde fingre, vann i kroppen, og i det hele tatt å få tilbake kroppen min! Da skal de 23,5 kiloene jeg har gått opp forsvinne som dugg for solen:)

Skrevet

Gelder meg til å se hvordan han ser ut:) Og håper inderlig alt er bra med han. Klarer snart ikke vente lenger på at han skal komme:D

Gruer meg vel mest til alle følelsene etterpå. Håper inderlig jeg får til å være mamma! Det er min største frykt. Tenk om jeg bare rett og slett ikke får det til! (førstegangs)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...