Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Begynte gradvis å bli kvalm fra mandagen av. På torsdag toppet det seg med oppkast. Føler meg litt bedre i dag, men litt uggen og svak kvalmefølelse.. Var sikker på at det var svangerskapskvalmen som kom, men... Så hører jeg at det er så mange som går rundt og er kvalme no og kaster opp. Ble faktisk litt deppa, for hadde håpet det var et tegn på at alt er i orden. Men vet ikke hva jeg skal tro.. Får bare smøre med med tolmodighet til tirsdag, da er det ul.. Ha en flott søndag jenter,,,
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Er du gravid igjen??? Turte ikke spørre om det på fb igår..
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2009 He he Busted.... Ja jeg er det, men tar det veldig med ro. Orker ikke bekymre meg så mye, Opplevd så mye dritt nå, så om det går rett vest denne gangen også, er det helt greit.. Men ikke mange som vet det assa, så skriver ikke noe på fb ) Hvordan går det med dere da?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Gratulerer så utrolig mye Denne gangen går det nok bra. Du får kreve å få masse oppfølging gjennom hele svangerskapet. Disse neste 8 mnd skal du bare gå rundt og bli bortskjemt av alle!!! Ta vare på deg selv og den lille broren eller søsteren til Daniel som du har i magen Ønsker dere masse lykke til!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2009 Takk for det Turbo. Blir fulgt veldig bra opp nå. Blir nok sengeliggende fra uke 20. Mye rare følelser om dagen. Er jo egentlig Daniel som skulle vært her. Men sorgen og gleden går hånd i hånd det er det ingen tvil om. klem
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2009 Dytter denne litt jeg
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 Uff...tenk at her går vi og VIL være kvalme og ha oppkast. Men er enig med deg - det er et beroligende signal... Selv har jeg ikke spydd ennå, men det var rett før jeg måtte stoppe bilen på vei til jobb på fredagen... På disse kanter av landet (Stavanger) er det også omgangssyke akkurat nå....så det kan jo være det du har hatt. Samtidig er det vel sånn at svangerskapstegnene kommer og går litt...så vi skal ikke bli dårligere og dårligere vel...håper ikke det. Tror jeg har blitt vant til å være kvalm jeg, men idag har jeg hatt endel anfall av svimmelhet. Leste nettopp at det kan skyldes blodtrykksfall så det er vel bare å ta det litt roligere Krysser fingrene for deg, Englemamma, og håper du har en baby i armene om 8 måneder! Det fortjener du virkelig!!!!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2009 Tusen takk for svar Sunshinebaby70. Ja kvalmen har kommet og gått litt. Men i dag er jeg helt fin. Gudsjelov. Var veldig deilig. Men savner vel kvalmen allerede i kveld ( er det mulig he he). Masse lykke til videre du også..klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå