Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 hei.. snuppa er snart 1 år og jeg skal lage middag til hele svigerfamilien.. noen som har noen tips om hva jeg kan lage? noe enkelt? orker ikke lage noe voldsomme greier siden det blir kaker ol. etterpå...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Lag noe i form i ovnen. Enten lasagne, mousaka eller lignende med salat og brød til.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Sleng noen svinefileter på grillen, helstekt indrefilet er mørt og godt. Server med ovnsbakte båtpoter, de lager seg selv i komfyren mens du visper sammen en god saus. Server salat til. Enkelt og veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Kodtbord.. Alt du trenger er godt brød, rundstykker.. Masse godt pålegg, litt varm mat, (kyllingvinger, karbonader, etc) Gjestene forsyner seg selv, så du slipper servere.. Og man kan og få folk til å ta med litt selv..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Gryterett, loff og salat. Tror det er det enkleste og billigste )
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Mange gode forslag her. Noe annet som er enkelt og godt er laksefileter som du steker i ovnene med skinnsiden ned, ferdig på 20 minutter.Du får jo plass til mange fileter på en langpanne. Poteter, rømme og agurksalat til. En slager både for store og små :-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 Fårikål? Må jo være det enkleste i verden å lage:)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 Tuuusen takk for mange gode tips:) vet ikke helt hva det bli ennå men helt sikker noe av det dere har tipset meg om:)
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 25. oktober 2009 #9 Skrevet 25. oktober 2009 pizza med salat. Både små og store liker det. Enkelt og godt;)
Tommage♀♂ Skrevet 25. oktober 2009 #10 Skrevet 25. oktober 2009 Salt lapskaus eller betasuppe. Enklere blir det jo ikke=)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #12 Skrevet 25. oktober 2009 Du kan forresten bruke den dype langformen i ovnen til å lage lasagne i! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå