Gå til innhold

Noen som spår her idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva vet du om meg nå og fremover? gøy å se om det stemmer

28.05.84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du står foran et valg som har med yrke / karriere å gjøre. Du vet ikke helt hva du vil. Du kan kanskje være litt treg til å komme i gang med ting, men du er flink når du først har bestemt deg for noe.

Du er en vennlig sjel, lett å være sammen med. Du har omsorg for andre mennesker.

Du kunne passe til å jobbe med mennesker, kanskje barn som har det vanskelig. Du må i så fall passe på at du ikke går for mye opp i dette så du ikke tapper deg selv.

????

Skrevet

Du er lat og blir irritert for den minste ting. Du hater rot og du kjefter på mannen din når han ikke gjør ting du hadde sett for deg skulle vært gjort. Du sukker tung og oppgitt over ungene dine, og svarer med et fraværende mmmmmm nå de spør om noe når du sitter foran pc-en.

Du lager posemat til middag for det meste, og du hater svigermoren din. Manne din vil at dere skal kjøpe hund, men du nekter pga av alle hårene og sanden som kommer til å bli dratt inn i huset. Det er du som kjøper alle julegavene, også til hans familie, og det er du som pakker for alle når dere reiser på ferie.

Du trives på jobben din, men det er mest fordi du da slipper å rydde og vaske i hjemmet ditt. I helgene vil du helst drikke deg full, men det går ikke pga ungene. Du er aldri ute med de på ettermiddagstid..

Stemmer, sant??

;-)

Skrevet

Kan du spå meg også :)

Kommer jeg til å få meg en jobb snart ?

Og når blir jeg gravid og hvilket kjønn blir det?

03.07.80.

Takk :)

Skrevet

jajamen;-)

Du drømmer om å stifte familie, og du er hjemmekjær og vil helst kose deg inne sammen med mannen din. Hjemme har du ikke tepper på gulvene, fordi ryggsmertene du sliter med gjør det umulig for deg å riste de. Mannen din hjelper ikke med noen ting i huset, men du biter det i deg og gjør mine til slett spill. Du vil ikke la krangling komme imellom prøving på ny baby. Du finner deg egentlig i det meste og sitter ofte hjemme alene i helgene.

Du bruker alt for mye tid på PC en din, og har få venner å være sammen med. Du er lett overvektig, men kommer ikke igang med trengingen slik som du ofte planlegger.

Du trives i din forrige jobb, men håper å tjene bedre i den neste. Du jobber med mennesker og tives med det, men du synes det er tungt fysisk og psykisk.

Du ønsker deg mange barn, men dere har slitt en stund med å bli garvid nå. Du er usikker på om det er lurt å bli gravid nå som du e jobbsøker, men føler at du ikke har tid til å vente til alt er i orden.

Du får ny jobb etter jul, ikke den du hadde håpet på, men du tar den likevel fordi du da er gravid med en jente i magen. Du får baby i september.

:-)

Skrevet

dette stemmer veldig bra!!! har du noe mer? Jeg er veldig nysgjerrig på mer i fremtiden, da jeg synes dagene nå er veldig!! kjedelige og like.

tusen takk for svar :o)

28.05.84

Skrevet

Jeg er singel jeg :)

takk for svar

28.05.84

Skrevet

Hvilket innlegg var det som stemte bra da??

Skrevet

Kan du spå meg også?? :-)

13.10.88 :) Vekten.

Skrevet

Kan du spå meg også..?

04.11.82

Skrevet

den første som spådde meg var bra!

28.05.84

noen som "ser" mer?

Skrevet

Det var meg som spådde deg først. Jeg er ikke helt i modusen nå, så jeg vil ikke se noe mer akkurat nå. Men er det noe spesielt du lurer på så kan jeg se litt senere, legg igjen spørsmålet her du.

Til dere andre, kan dere ikke legge et innlegg til meg i spåforumet?

Så kan jeg se om jeg får inn noe til dere i løpet av noen dager.

Men kom gjerne med et spørsmål, men ingen opplysninger om dere selv (da blir det juks).

Jeg kan ikke gi noen garantier for at det stemmer, men jeg skal gjøre mitt beste.

Sett innlegget til "Felicica".

Skrevet

takk for svar

*Hvor mange og når du kan se barn?

*Kommer jeg til å flytte vekk fra Oslo/Bærum området? Når?

*Ser du noe som vil ha stor betydning positivt for meg fremover?

*Ser du noe om kommende kjæreste, er det en som jeg har møtt? Alder?

takk :o)

28.05.84

Skrevet

Hvor mange barn kommer jeg til å få ? når gifter jeg meg og med hvem? :)

30.01.85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...